مصارف جالب آب خارج شده از کولر گازی

مصارف جالب آب خارج شده از کولر گازی

بی شک در گرمای طاقت فرسای تابستان وجود یک کولر گازی را می توانیم به نعمت بی نظیری تعبیر کنیم که می تواند بسیاری از نیاز های مارا تامین کند و آرامش و راحتی را به ما هدیه دهد. علاوه بر اینکه کولر گازی انسان ها را از گرمای سوزان و کشنده ی خورشید در امان نگاه می دارد؛ آبی که از کولر گازی شما خارج می شود نیز قابل استفاده است و می توانید با کمی خلاقیت به خرج دادن از آن نیز نهایت استفاده را ببرید. در ادامه با ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی بانه همراه باشید تا مصارف جالب آب خارج شده از کولر گازی را بررسی کنیم.


علت خروج آب از کولر گازی

پیش از آنکه بدانید چگونه از آب کولر گازی تان  استفاده کنید؛ ممکن است ندانید  تا چه اندازه این آب می تواند برای شما و گیاهان خانه تان مفید باشد ؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید که این مایع از کجا خارج می شود و کولر گازی شما که به هبچ منبع آبی متصل نیست چگونه می تواند چنین آبی را در طول شبانه روز تولید بنماید.

اول اینکه علت تولید این آب وجود مقادی زیاد دی اکسید کربن در هوایی است که ما تنفس می کنیم؛ این آب در واقع نتیجه بخاری است که تبدیل به مایع شده است و حالا شما آن را همچون یک لیوان آب شفاف قابل خوردن مشاهده می کنید، ولی به هیچ وجه آب خروجی از کولر گازی قابل شرب نیست، تفاوتی ندارد که کولر گازی بوش داشته باشید یا اجنرال سیستم تمامی کولر گازی ها تقریبا مثل هم میباشد و این آب خروجی در تمامی برند های کولر گازی ویژگی ها و مکانیسم مشترکی دارد.

مصارف آب کولر گازی

 فصل گرما اوج استفاده ازاین کولرها است و کسانی که از کولر گازی استفاده می کنند گاهی اوقات  نمی دانند با آب خارج شده از کولر گازی باید دقیقا چه کاری انجام دهند و شاید تصمیم بگیرند برای خلاص کردن خودشان آن را راهی کوچه و خیابان یا سینک ظرفشویی بکنند،البته باید توجه داشته باشیدکه آب خارج شده از کولر گازی اصلا قابل خوردن نیست و هیچ گاه نباید آن را با آب قابل مصرف اشتباه بگیرید.آب کولر گازی برای گیاهان

شاید پیشنهاداستفاده از آب خارج شده کولر گازی برای گیاهان خانه تان منصفانه به نطر می آید اما بهتر است اصلا عجله نکنید چون گیاهانی که خودتان در گلدان های کوچک پرورش دادید هیچ دوستی با آب کولر گازی شما ندارند و وجود مقادی زیادی از املاح در آن ممکن است به بافت ظریف گل و گیاه شما آسیب بزند و آن را خراب کند .

آب کولر گازی برای اتو های دستی

یکی از کاربرد های جالب آب خارج شده از کولر گازی در اتوهای کوچک دستی خانگی است خانوم ها خانه دار این موضوع را به خوبی درک می کنند که سوراخ های ریز کف اتو با وحود رسوبات آب بعد از ماه ها بسته می شود و اتو را تبدیل به یک وسیله ی غیر قابل استفاده می کنند.


بعد از خواندن این مقاله دیگر نیاز نیست نگران سوراخ های بسته شده کف اتویتان باشید؛ خوشبختانه شما می توانید به راحتی با اسفتاده از آب خارج شده از کولر گازی تان این مشکل را که شاید تا به امروز زندگی شمارا مختل کرده است و حسرت استفاده  از اتوی محبوتان را بر دلتان گذاشته است را حل کنید. شما با استفاده از آب خارج شده از کولر گازی تان می تواننید به راحتی سال ها بدون درگیر  شدن با رسوبات مزاحم سرواخ های بسته شده کف اتویتان از آن استفاده کنید و لذت ببرید؛ این بسیارخبر خوبی است که شما با خرید یک محصول می توانید خدمات بی شماری را دریافت کنید.

با آب کولر گازی صرفه جویی کنید

شعار معروف جهانی را شما نیز شاید شنیده باشید که آب هست اما کم است ... در این ماجرا آب های خارج شده از کولر گازی که یکی از خدماتی است که این وسیله هوشمند به شما هدیه می دهد در مصرف آب و صرفه جویی آن بسیار کمک خوبی خواهد بود.


طبق آخرین تحقیقات انجام شده ی علممی در زمینه آب خارج شده از کولر گازی مشخص شده است که در هر  24 ساعت حدود 36 لیتر آب توسط کولر گازی های خانگی تولید می شود که می توان با هوشمندی از این آب حهت مصارف متعدد استفاده نمود و مصرف آب را به خوبی کاهش داد. متاسفانه سالهاست که مردم فراموش کرده اند باید در مصرف آب صرفه جویی کنند تا کودکان امروز که آینده سازان فردا هستند با مشکل مواجه نشوند؛ بهتر است همین حالا شما به فکر برداشتن قدمی در این مسیر باشید و با کمک ب خارج شده از کولر گازی تان اولین قدم را بردارید.

آب کولرگازی و شستشوی ماشین

شما می توانید هنگامی که تصمیم به شستشوی ماشینتان گرفتید به جای باز کردن شیر آب و اسراف آب شهری از آب کولر گازی تان استفاده نمایید به راحتی در عرض چند دقیقه به وسیله این آب درجه ماشین تان را برق بیندازید؛ همچنین غیر از شستشوی ماشین هنگام تمیز کردن اشیای مختلف خانه از میز و پنجره گرفته تا لوازم التحریر به راحتی با کمک این آب می توانید وسایلتان را تمیز کنید، البته باید قبل از این کار اطمینان حاصل کنید که آب کولر گازی برای بدنه ماشین شما مضر نباشد.

آب کولر  گازی مناسب رادیاتور

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آب خارج شده از کولر گازی تان، آبی خنثی است به دلیل داشتن سختی بسیار کم یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده بجای آب رادیاتور اتومبیل است ؛آب های آماده ی موجود در که بازار به عنوان آب رادیواتور فروخته می شود آب های خاصی است که مقطر و دارای رنگ خاصی می باشد تا از رسوب در اتومبیل شما جلوگیری کند. حالا شما به راحتی می توانید به جای هزینه استفاده برای این نوع آب مقطر، از آب خارج شد از کولر گازی تان استفاده نمایید و خیالتان بابت سلامت رادیاتور ماشین تان راحت باشد؛ خوشبختانه سالهاست که بسیاری از مردم تصمیم گرفته اند که از آب کولر گازی برای ماشین شان استفاده کنند و  تاکنون کسی از این بابت شکایت نکرده است .

خرید کولر گازی اصلی با گرید مصرف انرژی A++ از نوین مارکت بانه

نکته‌ای که باید اکنون به آن اشاره کنیم این است که موارد گفته شده در مورد آب خروجی کولر گازی برای تمامی برندهای موجود در وب سایت نوین مارکت صادق است و موارد استفاده و یا عدم استفاده از آب خروجی آن‌ها برای تمامی برندها باید رعایت شود.

 تمامی محصولات ارائه شده در نوین مارکت از گارانتی اصالت کالا ، گارانتی 2 ساله موتور (کمپرسور) و 3 سال خدمات رایگان پس از فروش برخوردار هستند.  از دیگر مزایای خرید از نوین مارکت می توان به ارسال رایگان به سراسر ایران و پرداخت در محل بعد از تایید اصالت کالا اشاره کرد.