کولر گازی چه مارکی خوبه ؟

کولر گازی چه مارکی خوبه ؟

کولر گازی چه مارکی خوبه ؟

برند کولر گازی اولین و مهم ترین فاکتوری است که حین خرید کولر گازی باید به آن توجه نمایید، غالبا تمامی برند های معروف اعم از کولر گازی جنرال گلد، جنرال شکار، ایوولی و گری جزو محصولاتی هستند که امتحان خود را پس داده اند و نسبت به کلیه محصولات متفرقه میتوانند خدمات شایسه نری را به شما عرضه کنند.

 

قیمت کدام کولر گازی مناسب است ؟

هر کولر گازی متناسب با برند و آپشن هایی که دارد در کارخانه اصلی قیمت گذاری میشود، برای مثال کولر گازی های برند معروف مثل اجنرال، ال جی، بوش، گری و سامسونگ دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های متفرقه دیگری دارند. اما برند های کولر گازی جنرال گلد، جنرال شکار، ایوولی و گری با قیمتی مناسب همان عملکرد را ارئه میکنند.

این تفاوت قیمت منطقی نیست چراکه تمامی برندها دارای آپشن های مشابه باهم هستند که درصورتیکه برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد گواهی بر کیفیت قطعات و حتی جنس بدنه استفاده شده در کولر گازی است.

پس در نتیجه هر کولر گازی قیمتی متناسب با آپشن ها، کیفیت و خدمات پس از فروشی که دارد مشخص شده و نسبت به خود آن میتواند مناسب باشد، و هر کسی باید طبق بودجه ای که دارد بهترین کولر گازی که میتواند بخرد را تهیه کند.

 

پر فروش ترین برند کولر گازی

  1. کولر گازی جنرال گلد
  2. کولر گازی جنرال شکار
  3. کولر گازی ایوولی
  4. کولر گازی گری

 

کولر گازی گری بهترین برند کولر گازی میباشد چرا ؟

با توجه به آمار فوق بهترین برند کولر گازی برای خرید، کولر گازی گری میباشد، زیرا هم آپشن های فوق العاده ای دارد، و هم قیمت بسیار مناسبی نسبت به این امکانات دارد.

سایت نوین مارکت به دلیل واردات بدون واسطه کولر گازی های گری بهترین قیمت را در کل بازار به شما کاربران عزیز تضمین میدهد، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان نوین مارکت تماس بگیرید.