آشنایی با کویل آبگرم داکت اسپلیت ال جی

آشنایی با کویل آبگرم داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت‌های امروزی دارای سیستم‌های پیشرفته‌ای هستند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا در فصول سرد و گرم سال دمای مناسب را در محیط دلخواه شما فراهم کنند. هر چه قطعات به کار رفته در داکت اسپلیت الجی دارای تکنولوژی به‌روزتری باشد می‌توانید انتظار عملکردی بهتر و بهینه‌تر را از آن داشته باشید.

 

در اینجا ما به سراغ کویل آب گرم داکت اسپلیت ال جی رفتیم و می‌خواهیم این دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم. کویل آب گرم همان‌طور که از نامش پیداست مخصوص سیستم گرمایشی داکت اسپلیت‌ها است و در فصل‌های سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه سعی می‌کنیم تا شما را با کاربردهای کویل آب گرم در داکت اسپلیت‌ها بیشتر آشنا کنیم و مواردی که لازم است درباره کاربردها و ویژگی‌های آن بدانید را با شما در میان خواهیم گذاشت. در ادامه در نوین مارکت بخوانید:

•    کویل آب گرم چیست؟

•    کویل آب گرم چه کاربردی دارد؟

•    مزایای کویل آبگرم داکت اسپلیت ال جی چیست؟

•    نکات خرید کولر گازی داکت اسپلیت از فروشگاه نوین مارکت

 

کویل آب گرم چیست؟

 

در فصول سرد سال برای اینکه بخواهید از ویژگی گرمایشی یک داکت اسپلیت با صرف هزینه کم استفاده کنید دستگاه تهویه شما باید به کویل آب گرم مجهز باشد. کویل آب گرم  دستگاهی است که متشکل از لوله‌های مارپیچ مسی است که آب گرم از درون آن عبور می‌کند. این قطعه در یونیت داخلی داکت اسپلیت‌ها قرار می‌گیرد و جزو اصلی‌ترین قطعاتی است که عملکرد درست آن برای فصول سرد سال بسیار حیاتی است. نکته قابل توجه این است که آب گرم مورد نیاز برای فعالیت کویل آب گرم داکت اسپلیت می‌تواند از طریق پکیج و یا از طریق موتورخانه تهیه شود. درباره کم‌هزینه‌تر بودن استفاده از کویل آب گرم برای گرم کردن محیط در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

کویل آب گرم چه کاربردی دارد؟

 

کویل آب گرم همان‌طور که در بالا اشاره شد دارای لوله‌های مارپیچ مسی است. سیستم عملکرد آن به گونه‌ای است که به جای استفاده از برق و کمپرسور با استفاده از جریان آب، هوای گرم را تولید می‌کند. به این صورت هوا زمانی که با استفاده از فن‌ها از این لوله‌های دارای جریان آب گرم عبور می‌کند دمای آن افزایش پیدا می‌کند و سپس از طریق دریچه‌های هوای داکت اسپلیت به بیرون هدایت می‌شود. کویل‌هایی که دارای فن هستند می‌توانند جریان هوای یکنواختی ایجاد کنند و از هوای برگشتی نیز به صورت مجدد برای تنظیم دما استفاده کنند. پس اصلی‌ترین کاربرد این قطعه در داکت اسپلیت‌ها ایجاد جریان هوای گرم است و مخصوص قسمت گرمایشی سیستم تهویه هوا است. البته شاید اصلی‌ترین کاربرد آن عدم استفاده از کمپرسور و کاهش چشمگیر مصرف برق در فصل‌های سرد سال است.

 

مزایای کویل آبگرم داکت اسپلیت ال جی چیست؟

 

برند ال جی از جمله خوشنام‌ترین برندها در زمینه تولید داکت اسپلیت‌ها و لوازم جانبی مربوط به آن است. این شرکت کویل‌های آب گرم را در انواع ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌کند که همیشه از کیفیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بودند. کویل‌های آب گرم با توجه به ظرفیت داکت اسپلیت‌ها ظرفیت‌های متفاوتی دارند که در واقع به میزان آبی است که در لوله‌های آن جریان پیدا می‌کند اشاره دارد. داکت اسپلیت‌های ال جی قابلیت اتصال کویل آب گرم را نیز دارا هستند که باعث می‌شود این دستگاه بتواند برای تولید جریان هوای گرم به جای استفاده از برق و کمپرسور دستگاه از جریان آب گرمی که کویل در اختیار آن قرار می‌دهد استفاده کند. این مسئله باعث افزایش طول عمر کمپرسور دستگاه و همچنین کاهش قابل توجه مصرف برق در فصول سرد سال می‌شود. پس اگر که می‌خواهید در هزینه‌های خود در فصول سرد سال صرفه‌جویی کنید و همچنین عمر مفید دستگاه تهویه هوای خود را افزایش دهید باید به فکر تهیه یک کویل آب گرم برای داکت اسپلیت خود باشید.

 

این را بدانید که داکت اسپلیت‌هایی که قابلیت این را دارند تا کویل آب گرم به آن‌ها متصل شود می‌توانند انتخاب بسیار ایده‌آلی برای مکان‌هایی باشد که زمستان‌های نسبتاً سردی دارند. چراکه گرم کردن محیط با استفاده از سیستم کمپرسور دستگاه در کنار اینکه می‌تواند پر هزینه باشد باعث کاهش عمر مفید دستگاه نیز می‌شود. پس به شما توصیه می‌کنیم اگر داکت اسپلیت شما قابلیت اتصال کویل آب گرم را دارد، حتماً به فکر تهیه یک کویل آب گرم برای آن باشید چرا که با این کار می‌توانید هزینه‌های خود را تا اندازه زیادی کاهش دهید. استفاده از کویل آب گرم در کنار اینکه باعث کاهش هزینه‌های جانبی شما می‌شود می‌تواند دمای دلنشین‌تری نیز در اختیار شما قرار دهد. اصولاً دمایی که توسط کویل آب گرم تولید می‌شود به علت دخالت داشتن آب گرم محیطی یک دست‌تر ایجاد می‌کند و باعث می‌شود گردش هوای بهتری در محیط رقم بخورد.

 

نکات خرید کولر گازی داکت اسپلیت ال جی از فروشگاه نوین مارکت

 

برای خرید داکت اسپلیت‌ها و یا لوازم جانبی آن‌ها باید همیشه به سراغ فروشگاه‌هایی بروید که می‌توانند بهترین کیفیت و قیمت را در اختیار شما قرار دهند. اگر که می‌خواهید تجربه یک خرید به یاد ماندنی در ذهنتان ثبت شود پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات نوین مارکت استفاده کنید. در فروشگاه نوین مارکت می‌توانید تنوع بسیار زیادی از محصولات را مشاهده کنید و با توجه به نیازهایتان و ویژگی‌های مکانی که قصد تهیه یک دستگاه تهویه هوا برای آن را دارید انتخاب‌های خود را بررسی کنید. همچنین با انتخاب نوین مارکت می‌توانید از ضمانت کیفیت و اصالت کالاها در کنار تضمین بهترین قیمت ارائه شده نیز بهره‌مند شوید. اگر در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار تردید هستید می‌توانید با کارشناسان فروش نوین مارکت تماس حاصل کنید تا از مشاوره رایگان آن‌ها استفاده کنید و بتوانید با توجه به نیازهایتان بهترین داکت اسپلیت را خریداری کنید.


در فروشگاه اینترنتی نوین مارکت بانه تمامی کالاها دارای ضمانت و گارانتی معتبر شرکتی 5ساله هستند. خریداران محترم می‌توانند تا 2 سال از خدمات تعویض و تا 3 سال از خدمات رایگان پس از فروش استفاده کنند. همچنین باید به این نکته هم توجه داشته باشید که تمامی کالاهای ارائه شده در نوین مارکت با ارسال رایگان برای مشتری ارسال می‌شود و حتی این امکان برای خریداران نوین مارکت فراهم شده است تا هزینه کالای مورد نظر خود را درب منزل و پس از تأیید اصالت و کیفیت کالا بپردازند.