تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال در چیست؟

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال در چیست؟

با شروع شدن فصل گرما و نیاز بیشتر به خرید کولر گازی سوالات بسیار زیادی از سمت کاربران برای ما ارسال می شود، که ما بر حسب وظیفه مبنی بر اطلاع رسانی صحیح ، بر حسب اولویت سوالات مهم را در قالب مقاله برای کاربران عزیز در سایت منتشر می کنیم. در این مقاله از نوین مارکت به این مبحث می پردازیم که فرق کولر گازی اجنرال با جنرال در چیست ؟ و این که آیا این دو برند برای یک شرکت می باشد و یا خیر، برای دریافت پاسخ این سوالات در ادامه همراه ما باشید.

 

تفاوت کولر گازی جنرال و اجنرال

کولر گازی جنرال با اجنرال در مبحث کارایی تفاوتی ندارد چون هر دو مدل به منظور خنک کنندگی و گرمایش مورد استفاده قرار می گرند. ولی تفاوت این دو کولر گازی در موارد دیگری می باشد که در این مقاله به شرح آن پرداخته ایم.

حالت سرمایش و گرمایش

کولر گازی های در اصول تفاوت های زیادی با هم ندارند ، چون همه کولر گازی ها برای دو منظور استفاده می شوند که عبارتند از سرمایش و گرمایش، که این دو مورد در اکثر کولر گازی ها وجود دارد و تنها کولر گازی هایی که فقط تک منظوره هستند و فقط حالت سرمایش دارند، کولر گازی های پیستونی می باشند کولر گازی جنرال مانند کولر گازی اجنرال دو منظوره می باشد یعنی هر دو‌ حالت سرمایش و گرمایش و دارد.

 

کشور های سازنده

کشور سازنده کولر گازی اجنرال ژاپن می باشد و در تایلند مونتاژ می شود، ولی کشور سازنده کولر گازی جنرال چین می باشد.

 

مقابسه مصرف برق کولر گازی اجنرال و جنرال

کولر گازی های اجنرال دارای سیستم اینورتر می باشد که این مسئله باعث شده تا کولر گازی اجنرال کم مصرف باشد از طرف دیگر کولر گازی های جنرال هم به صورت اینورتر دار و هم بدون اینورتر تولید شده اند. شما با توجه به بودجه ایی که دارید میتوانید انتخاب کنید که کولر گازی کم مصرف را خریداری کنید یا مدل معمولی را.

مقابسه میزان تولید صدا

کولر گازی اجنرال به صورت فوق سایلنت یا کاملا بی صدا هستند. کولر گازی های جدید ساخته شده توسط کمپانی چینی جنرال نیز با مجهز کردن کولر های گازی خودبه فناوری سوپر سایلنت، کولر گازی های فوق کم صدا را روانه بازار کرده اند.

 

مقابسه قدرت پرتاب باد

پرتاب باد در کولر گازهای اجنرال بیشتر از کولر گازی های جنرال می باشد که این‌ امر موجب می شود کولر گازی اجنرال در هر دو ‌منظور سرمایش و گرمایش در مقایسه با کولر گازی جنرال پرتاب هوای بیشتری داشته باشد.

 

اقلام همراه

کولر گازی جنرال و اجنرال به دلیل قابلیت نصب آسان و همراه داشتن ۵ متر لوله مسی و همچنین کارایی آسان معروف به اقلام همراه خود هستند. به همین دلیل است که هزینه نصب این کولر ها تقریبا رایگان است.

 

سیکل تعویض حالت

کولر گازی های اجنرال و جنرال با داشتن سیکل تعویض حالت در داخل موتور کولر گازی باعث می شوند موتور کولر گازی دچار یخ زدگی نشود و در فصل سرما از کیفیت کار خود کم نمیکند. چون این امکان هم در کولر گازی جنرال و هم اجنرال وجود دارد موتور آنها در فصل سرما راحت یخ نمی زند و در امر گرمایش رساندن به فضای کاربر موجب کاهش گرما دهی نمی شود.

موتور کولر گازی های جنرال و اجنرال به گونه ای طراحی شده اند که در فصل گرما نیز به موتور خود خنک کنندگی لازم را بدهد که باعث می شود در امر سرما دهی به نحوه ی فوق العاده کار خود را انجام دهد.

 

مقایسه گاز استفاده شده

کولر گازی های اجنرال و جنرال با به کار گیری گاز R410 از لحاظ سازگاری با محیط زیست کاملا قوانین را رعایت کرده است. در هنگام خرید انواع کولر گازی مواظب باشیم که کولر گازی با گاز R22 نخریم و دلیل آن هم این است که گاز R410 نسبت به کاز R22 از کیفت بهتر و مطابق با قوانین محیط زیست می باشد.

 

کولر گازی اجنرال و جنرال در یک کلام بی رقیب اند

خرید کولر گازی جنرال و اجنرال می تواند نسبت به کولر گازی برند های بنام دیگر مقرون بصرفه باشد، زیرا  که در طول زمان هزینه های که بابت نگه داری و تعمیر و همچنین مصرف برق میپردازید بسیار ناچیز است.

پس در نتیجه طبق نکاتی که در این مقاله خدمتتون عرض شد، خرید کولر گازی های جنرال و اجنرال یک انتخاب عالی برای تهیه یک کولر گازی باکیفیت با قیمت مناسب میباشد.