تفاوت داکت اسپلیت برند جنرال و اجنرال

تفاوت داکت اسپلیت برند جنرال و اجنرال

اگر که قصد تهیه یک داکت اسپلیت را داشته باشید و سری به بازار این لوازم زده باشید حتماٌ می‌دانید که برندهای مختلف و تقریباً متنوعی در بازار ایران حضور دارند. برندهای مختلف ویژگی‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند و هر کدام از مزایا و معایبی برخوردار هستند. شما به عنوان یک خریدار باید بدانید که برندی که انتخاب می‌کنید تا چه اندازه قابل اطمینان است و باید درباره آن تحقیقات خود را به صورت کامل انجام دهید تا بهترین برند را با توجه به نیازهایتان انتخاب کنید.

 

در ادامه این مقاله به بررسی دو برند در دنیای داکت اسپلیت‌ها می‌رویم. برند اجنرال که در بازار ایران جزو پرفروش‌ترین برندها محسوب می‌شود و برند خوش قیمت جنرال که در چند سال اخیر وارد بازار ایران شده است و شما را با مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها آشنا خواهیم کرد. در ادامه از نوین مارکت بخوانید:

 

•    کشور تولید کننده برندهای اجنرال و جنرال کدام‌اند؟

•    مقایسه قیمت داکت اسپلیت‌های اجنرال و جنرال

•    قابلیت‌های برند اجنرال و جنرال

•    نکات خرید محصول از نوین مارکت

•    جمع بندی

 

کدام کشور برندهای اجنرال و جنرال را تولید می‌کنند؟

 

همان‌طور که می‌دانید محصولات یک سری از کشورها از کیفیت بالاتری در مقایسه با سایر کشورها برخوردار هستند. کولر گازی اجنرال محصول فوجیتسو ژاپن است و یکی از بالاترین رده‌های کیفیت را در بین داکت اسپلیت‌های تولید شده در بازار ارائه می‌دهد. برند جنرال گلد در یک شرکت تایلندی به اسم توشیبا تولید شده و در کشور چین مونتاژ می‌شود، بنابراین از نظر کیفیت تفاوت قابل توجهی با برند اجنرال ندارد.

 

مقایسه قیمت داکت اسپلیت‌های اجنرال و جنرال

 

با توجه به اینکه داکت اسپلیت‌های اجنرال از کیفیت بالاتری برخوردار نیستند اما معمولاً تفاوت قیمت قابل توجهی با برند جنرال دارند. کولرهای گازی جنرال همیشه به عنوان دستگاه‌های تهویه هوای مقرون به صرفه در بازار ایران شناسایی شده‌اند که کیفیتی بسیار بالایی نیز ارائه می‌دهند. اگر به دنبال یک محصول رده بالا هستید نیاز نیست بیشتر هزینه کنید و برند اُجنرال را تهیه کنید با خرید کولر گازی جنرال کار شما را راه می افتد و در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده اید.

 

قابلیت‌های برند اجنرال و جنرال

 

  1. قدرت سرمایش و گرمایش می‌دانید که امروزه اکثر کولرهای گازی به صورت دومنظوره طراحی و تولید می‌شوند. در اینجا نیز هر دو کولر گازی توانایی تولید جریان هوای سرد و گرم را دارند و می‌توانید برای هر دو منظور از آن‌ها استفاده کنید. قابلیت سرما دهی کولرهای گازی اجنرال بیشتر نیست و میزان تولید سرما و گرما در جنرال و اجنرال تفاوت چشمگیری ندارد.
  2. قدرت پرتاب باد کولر کوان پرتاب جریان هوای کولر رابطه مستقیمی با موتور به کار رفته شده در دستگاه و ظرفیت هوای تولید شده توسط کولرهای گازی دارد. از نظر قدرت پرتاب جریان هوای تولید شده توسط دستگاه و رساندن جریان هوا به تمامی نقاط مختلف محیط می‌توان گفت که داکت اسپلیت‌های اُجنرال دارای قدرت بیشتری هستند. قابلیت منحصر به فرد توربو در این مدل از کولرهای گازی تعبیه شده است که می‌تواند پرتاب جریان هوای تولید شده را تا چند برابر حالت عادی افزایش دهد. برند جنرال معمولاً دستگاه‌هایی با ظرفیت هوای زیر 36 هزار را تولید می‌کند اما کمپانی اُجنرال دارای مدل‌هایی با ظرفیت بالاتر از 36 هزار نیز هست. پس اگر ظرفیت بالا و قدرت بالا یکی از اولویت‌های شما در انتخاب کولر گازی است باید به سراغ برند اجنرال بروید.
  3. مقایسه  مصرف برق برندهای اُجنرال و جنرال در ساخت و تولید کولرهای گازی اجنرال و جنرال از سیستم اینورتر استفاده شده است. این سیستم باعث می‌شود تا در کنار افزایش راندمان دستگاه برق مصرفی داکت اسپلیت شما در مقایسه با مدل های معمولی تا اندازه زیادی کاهش پیدا کند. پس اگر مصرف برق داکت اسپلیت یکی از گزینه‌های مهم برای شما به شمار می‌رود برند اجنرال و جنرال در کنار هم میتواند از گزینه های شما باشد.
  4. مقایسه سروصدای تولید شده توسط دستگاه سروصدای تولید شده توسط یک داکت اسپلیت تا اندازه زیادی به کیفیت قطعات به کار رفته در آن بستگی دارد. کولرهای گازی اجنرال و جنرال به علت استفاده از باکیفیت‌ترین مواد ممکن و طراحی خوب محصولات سروصدای بسیار کمتری نسبت به دیگر کولر های موجود در بازار دارد.

 

نکات خرید داکت اسپلیت از نوین مارکت بانه

 

فروشگاه نوین مارکت همیشه سعی کرده است تا تمامی برندهای مطرح بازار را در خود جای دهد و با توجه به نیازهای مشتریانش محصولات متفاوتی را ارائه کند. در فروشگاه نوین مارکت می‌توانید با خیال راحت به مقایسه برندهای مختلف مشغول شوید و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید نیز می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا از راهنمایی رایگان آن‌ها برخوردار شوید. در حال حاضر برندهای مختلفی در فروشگاه نوین مارکت عرضه می‌شوند و می‌توانید با انتخاب هر کدام از برندها از مزایای خرید از نوین مارکت بهره‌مند شوید.

 

نکته قابل توجه اینجاست که تمامی برندهای ارائه شده در فروشگاه نوین مارکت از ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر 5ساله برخوردار هستند. مشتریان ما می‌توانند تا 2 سال از خدمات تعویض و تا 3 سال نیز از خدمات پس از فروش رایگان استفاده کنند.

 

همچنین باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که هر کالایی که از نوین مارکت انتخاب کنید، به صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود و حتی می‌توانید هزینه آن را درب منزل و پس از اطمینان حاصل کردن از اصالت و کیفیت محصول بپردازید.

 

جمع بندی

 

در بازار داکت اسپلیت‌ها تجربه کاربران از برندهای مختلف بر اساس نیازهای آن‌ها و منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند متفاوت است. در مناطق گرمسیر معمولاً استفاده از دستگاه‌هایی که قدرت کمی دارند می‌تواند نتیجه نامطلوبی برای مشتریان به دنبال داشته باشد. از طرفی عده‌ای نیز هستند که تمایلی به پرداخت هزینه زیاد برای تهیه یک داکت اسپلیت ندارند و می‌خواهند با صرف کم‌ترین قیمت یک دستگاه تهویه هوا داشته باشند. پس کولر های برند جنرال و اجنرال در کنار هم میتواند دو گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. برای استعلام قیمت داکت اسپلیت با نوین مارکت در تماس باشید.