ریست کردن کولر گازی

ریست کردن کولر گازی

اگر کولر گازی شما هنگ کرده و یا متخصص کولر گازی به شما پیشنهاد داده که کولر گازی خود را ریست کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

ریست کردن به عملی اشاره دارد که موجب می‌شود سامانه هر خطا یا رویداد در حال اجرایی را پاک و سامانه را به حالت نرمال یا اولیه دیگر برگرداند. این کار معمولاً پس از به وجود آمدن خطایی که پردازش آن ناممکن باشد یا دلخواه نباشد و کلیهٔ سازوکارهای خروج از حالت خطا نافرجام بمانند انجام می‌شود.

 

آموزش ریست کردن کولر گازی

 

گاهی اوقات مشکلی در کولرگازی ایجاد می شود که از سوی تکنسین ها ی کولر گازی ریست کردن کولر پیشنهاد می شود، اگر تصمیم به ریست کردن کولرتان دارید بایستی به نکات مهمی توجه کنید، ریست کردن کولر گازی در اوج سادگی از حساسیت بالایی برخوردار است و حتما باید برای این کار توجه کامل داشته باشید و بادقت این کار را انجام بدهید.

ابتدا از قطع بودن جریان داشتن برق مطمئن شیدو همچنین نکات ایمنی را رعایت کنید تا آسیبی به سلامتی شما نرسد، پس از مطمئن شدن از جریان برق دکمه ریست کولر گازی تان را پیدا کنید، اکثر مدل های کولر گازی دکمه ریست را دارند و به راحتی می توانید آن را بیابید، دکمه های ریست مدل های مختلف کولر گازی قرمز رنگ و کوچک می باشد. 

با طی کردن مراحل بالا شما به آسانی می توانید کولر گاز تان را ریست کنید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.، قبل از شروع مراحل بالا توجه کنید که حتما جریان برق را از فیوز قطع کرده باشید، بعد از مراحل فوق باتری را از ریموت کولر گازی جدا کنید و پس از انجام تنظیمات قسمت های مادربورد اصلی دستگاه، دوباره باتری را سر جایش قرار دهید.

برخی از کولر های گازی مثل کولر گازی جنرال گلد با دارابودن سیستم قوی و هوشمند هیچگاه نیاز به ریست کردن ندارند و تا سال ها می توان از آن استفاده کرد ، البته نمی توان کولری را که نیاز به ریست کردن دارد را بد و نامناسب خطاب کرد چون گاهی اوقات ایجاد مشکلات فنی ناشی از نصب نادرست یا مراقبت های غلط بوده است .

 

دکمه ریست کولر گازی کجاست؟

 

برای پیدا کردن این دکمه به سراغ دفترچه راهنمای کولر گازی تان بروید و با مطالعه نکات دفترچه دکمه ریست کولر گازی را پیدا کنید. پس از پیدا کردن دکمه، آن را به مدت سه ثانیه فشار بدهید و سپس آزادش کنید  بعد از چند ثانیه مکث دوباره این عمل را تکرارکنید تا کولر گازی با سه بوق به شما پاسخ بدهد .


حتما به این نکته توجه کنید که همه کولر گازی ها دارای دکمه ریست دستی نیستند و شما برای فهمیدن اینکه کولرتان مجهز به دکمه ریست دستی است یا خیر حتما باید به دفترجه راهنمای آن مراجعه بفرمایید، راه حل ساده و آسان برای ریست کولر گازی در آوردن باتری های ریموت کولر گازی برای جند دقیه و بازگرداندن دوباره آن ها می باشد.

مدل های مختلف کولر گازی جنرال شکار با دارا بودن دفترچه راهنما عالی و خوانا به شما در پیدا کردن راحت تر دکمه ریست کمک بسیاری می کند، البته می توانید با خرید این کولر تا پنج سال از خدمات پس از فروش و گارانتی آن استفاده نمایید و با خیال راحت از کولرتان استفاده کنید. 


پس از اتمام مراحل بالا شما به آسانی می توانید دستگاه خودتان را ریست کنید، اگر با انجام مراحل بالا موفق به انجام این کار نشدید با تماس به متخصصین کولر گازی می توانید برای ریست کردن کولر گازی تان راهنمایی بگیرید.این مقاله به صورت اختصاصی توسط فروشگاه اینترنتی نوین مارکت آماده شده است، امیدوارم با مطالعه آن به هدف مد نظر خود رسیده باشید، در صورت تمایل میتوانید کامنت بگذارید.