لیست ارور های کولر گازی سامسونگ

لیست ارور های کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ در تمام توان های خود به واسطه ی هوشمند بودن میتواند کلیه ارور های به وجود آمده را به کاربر اطلاع بدهد. انواع کولر گازی های ساخته شده از برند های معتبر دنیا نیز این قابلیت را برای کاربران خود تعبیه کرده اند.

این ارورها بر روی کنترل کولر گازی و پنل داخلی کولر گازی سامسونگ نشان داده میشود.در این متن نوین مارکت سعی میکند کلیه ی ارور های کولر گازی سامسونگ را برای شما تشریح کند.

لیست ارور های کولر گازی های سامسونگ 

ارور ERROR E00 : این ارور زمانی ظاهر میشود که کابل های بین پنل داخلی و موتور خارجی کولر گازی خراب باشد و با تعویض این کابل ها به راحتی این ارور حذف میشود.

ارور ‏ERROR E01 : این ارور زمانی به وجود می آید که پنل داخلی و خارجی به صورت مناسب به یکدیگر وصل نشده باشند و پنل داخلی با موتور کولر گازی به اصطلاح مچ نشده باشند.

ارور ‏ERROR E02 : این ارور زمانی نشان داده میشود که سنسورهای محیطی به خوبی کار نکنند و با یکدیگر اختلاف داشته باشند.

‏ارور ERROR E03 : این ارور  زمانی نشان داده میشود که کولر گازی در داخل دارای اتصالی باشد به نوعی سیم های داخلی با بدنه بیرونی اتصال داشته باشند.

ارور ERROR E04 : این ارور زمانی نشان داده میشود که برد الکترونیکی کولر گازی سوخته شده باشد.

ارور ‏ERROR E05 : این ارور زمانی رخ میدهد که سیم کشی داخلی ساختمان دچار اتصال شده باشد و کولر گازی سامسونگ برای جلوگیری از سوخته شدن کولر گازی را در حالت خاموش نگه میدارد و این ارور را به کاربر نشان میدهد و تا زمانی که سیم کشی ساختمان به حالت عادی برنگردد این ارور را نمایش میدهد.

ارور ERROR E06: زمانی این ارور نمایش داده میشود که میزان اهم دستگاه دچار مشکل شده باشد.ارور ERROR E07: این مشکل زمانی نشان داده میشود که کولر گازی از طرف منبع تغذیه دچار مشکل باشد و کولر گازی میزان برق لازم را دریافت نکند.

‏ارور ERROR E08: این ارور به این معنی میباشد که کلید تعلیق داری عیب میباشد.

‏ارور ERROR E09: این ارور زمانی رخ میدهد که لوله مسی های کولر گازی و یا منبع گاز کولر گازی نشتی داشته باشد و منبع کولر گازی میزان گاز استاندارد را نداشته باشد.

‏ارور ERROR E11: این ارور زمانی رخ میدهد که میزان فشار روی دستگاه خیلی بیشتر از حد معمول باشد.

‏ارور ERROR E12: این ارور به دلیل خراب بودن فن داخلی کولر گازی نمایش داده میشود.

‏ارور ERROR E13: این ارور زمانی رخ میدهد که کولر گازی سیگنال های خارجی غیر عادی دریافت کند.

‏ارور ERROR E14: این ارور در حالتی رخ میدهد که در حافظه کولر گازی مشکلی به جود آمده باشد و شما با یک بار ریست کردن دستگاه میتوانید این ارور را رفع کنید.

 

امیدوارم ارور مورد نظر خود را در لیست بالا پیدا کرده باشید و مشکل کولرتون حل شده باشد ، اگر ارور دیگری مشاهده کردید و در لیست بالا نیست در قسمت نظرات ارور مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید .