همه چیز درباره برچسب انرژی کولر گازی

همه چیز درباره برچسب انرژی کولر گازی
در این مقاله از فروشگاه کولر گازی نوین مارکت بانه یکی از مهم ترین مواردی که هنگام خرید کولر گازی بایستی به آن توجه کنید، برچسب انرژی کولر گازی می باشد؛ در این برچسب اطلاعات مفید و کاربردی در رابطه با دستگاهی که خریداری کرده اید به شما ارائه می کند، در ادامه همه آنچه که باید درباره برچسب انرژی کولر گازی بدانید را در این مقاله مطالعه کنید. 

 

همه چیز درباره برچسب رده انرژی کولر گازی 

 

اگر مصرف برق کولر گازی برای شما مهم است باید پیش از خرید کولر با دقت برچسب انرژی کولر گازی را نگاه کنید و تمامی اطلاعات آن را بررسی نمایید، زدن برچسب های رده انرژی سالیان زیادی است که مرسوم شده است، اکثر محصولات برای نشان دادن میزان مصرف برق و هزینه هایی که ایجاد خواهند کرد این برچسب را دارند.

این برچسب اطلاعات مفیدی در رابطه با مصرف برق دستگاه ارائه می کند و می تواند کارکرد دستگاه و میزان انرژی مصرفی آن را به خوبی نمایش دهد، به طور مثال برچسب انرژی کولر گازی مورد استفاده روی کولر گازی ایوولی برای استفاده بهینه از منبع برق و مصرف انرژی کمتر، کارایی دارد و هزینه ها را کاهش می دهد.
 

یکی از مهم ترین کارها برای خرید کولر گازی خوب وباکیفیت بررسی دقیق برچسب رده انرژی کولر گازی می باشد، با این کار اطلاعات مفیدی را به دست می آورید، با بررسی برچسب انرژی کولر گازی می توانید به صورت دقیق میزان برق مصرفی کولر را محاسبه کنید و بر اساس آن برنامه ریزی درستی برای حقوق پایان ماه تان داشته باشید. 

 

مفهوم برچسب انرژی کولر گازی 

 

تمامی برچسب های انرژی محصولات مختلف از هفت رنگ تشکیل شده است ، هر کدام از این رنگ ها دارای مفهموی خاص هستند که میزان خاصی از انرژی را نشان می دهند، برچسب انرژی کولر گازی به ما نشان می دهد که کولر گازی در چه رده ای از انرژی قراردارد و مصرف برق آن چقدر است و در پایان چه میزان پول را باید برای پرداخت هزینه برق کولر پرداخت کنیم.

حرف A در برچسب انرژی کولر گازی نشان دهنده بهترین میزان مصرف برق کولر گازی می باشد، در این حرف که رنگ آن سبز است؛ کم ترین میزان مصرف برق را دارد، در رده A بیشترین میزان صرفه جویی در مصرف برق وجود دارد و این رده موجب کارایی بیشتر محصول و بهینه مصرف کردن انرژی می باشد.

 
حرف G که به رنگ قرمز پررنگ می باشد در برچسب انرژی کولر گازی نشان دهنده مصرف برق بالای کولر گازی می باشد؛ دستگاه های الکتریکی که در این رده انرژی قرار  دارند از کیفیت و کارایی کم تری برخوردارند و هزینه ها ی زیادی نیز ایجاد می کنند.
 
بهتر است هنگام خرید کولر گازی به برچسب رده انرژی توجه کنیدو کولر هایی که در ردهA قرار دارند و در اولویت لیست تان برای خرید قرار دهید، برچسب انرژی کولر گازی یکی از معیارهایی است که حین خرید کولر گازی باید نسبت به آن دقت داشته باشید، زیرا این برچسب میزان مصرف انرژی را بهینه خواهد ساخت.
به صورت کلی می توان گفت که برچسب انرژی کولر گازی نقش بسیار مهمی در کولر گازی دارد و باید یکی از مهم ترین فاکتور های شما برای خرید کولر گازی باشد، این برچسب می تواند به کاهش هزینه ها، عدم آودگی هوا، صرفه جویی و ... کمک های شایانی بنماید. 
 

برچسب انرژی کولر گازی به طور دقیق چه مواردی را بیان می‌کند؟

 

کار کرد مفید کولر گازی بر اساس مانیمم و ماکسیمم

نشان دهنده علامت استاندار کولر گازی می باشد

نشان دهنده مار ک کمپانی کولر گازی و ارائه اطلاعات مفید از شناسنامه کولرگازی 

نمایش انواع قابلیت های آب وهوای کولر گازی 

ارائه نوع کارایی سرمایش و گرمایش کولر گازی 

برچسب انرژی کولر همچنین نمایانگر ضریب سرمایی یا همان COP دستگاه است.

 

مدل های مختلف برچسب انرژی کولر گازی

 

ممکن است که شما در برچسب انرژی کولر گازی  اطلاعات مختلفی را مشاهده کنید  و زمان تفسیر آن ها به خاطر نداشتن اطلاعات کافی کمی گیج شوید، برچسب انرژی کولر گازی ++A و +A و A و B و C و D نمایانگر میزان مصرف انرژی در کولر گازی است، هر یک از این حرف ها نوعی از گرید انرژی که توسط کولر مصرف می شود را نشان می دهد؛ با استفاده از تفسیر این حروف و یاد گرفتن آن ها می توانید اطلاعات مفیدی درباره دستگاه مثل کم مصف یا پر مصرف بودن، میزان مصرف برق و ... بدست آورید.

 

راهنمایی برچسب انرژی کولر گازی برای خرید

 

همانطور که پیش تر گفتیم هنگام خرید کولر گازی بایستی با دقت برچسب انرژی کولر گازی را بررسی کنید و بهترین کولر گازی که مصرف برق کم تری دارد را برای خرید انتخاب نمایید، گریدهای ++A و +A و B و C و D حرف هایی هستند که شما روی برچسب انرژی کولر گازی مشاهده می کنید، این حروف به ترتیب کم ترین مصرف انرژی کولر گازی تا بیشتری مصرف برق کولر گازی را نشان می دهند؛ یعنی کولر گازی که مصرف A انرژی دارد از کولر گازی که مصرف انرژی ان حرف G  است، مصرف برق کمتری دارد و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است. 

 

در دنیای امروز بهترین نوع کولر گازی کولری است که نماد انرژی  ++A را دارد ، این نوع کولر گازی از نظر کیفیت و راندمان کاری، بسیار پرقدرت است و می تواند سال ها در کنار شما باشد و هزینه های اضافی نیز بر گردن شما نیندازد، اگر مسائل اقتصادی و کاهش هزینه ها برای شما خییلی مهم است حتما دقت کید که موقع خرید کولر گازی ، کولری را انتخاب کنید که برچسب رده انرژی آن++A باشد. 
 
امروزه به علت اهمیت بالای برچسب انرژی کولر گازی بسیاری از سودجویان اقدام به جعل این برچسب ها می کنند و کولر های گازی که مصرف انرژی بالاتری دارند را به عنوان کولر گازی رده A به فروش می رسانند، اگر شما قصد خرید کولر گازی دارید و نگران گرفتار شدن به دام این افراد سودجو هستید بهتر است برای خرید با کارشناسان در ارتباط باشید و با خرید از مراکز معتبر ریسک تقلبی بودن برچسب انرژی کولر گازی را پایین بیاورید.
 
 

تاثیر برچسب انرژی کولر گازی  بر صرفه جویی انرژی

 

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر کاهش هزینه های انرژی مصرفی توسط کولر گازی برچسب انرژی می باشد کولر های رده A به شدت مصرف کم تری دارند  و می توانند برای شما زندگی راحت تری را ایجاد کنند، بسیاری از افراد هنگام خرید کولر گازی به علت قیمت کمتر کولر های گازی با رده های انرژی پر مصرف اقدام به خرید آن ها می کنند. 
 
اما توجه کنید که این کاراز لحاظ اقتصادی کاملا غلط است چون شاید شما با خرید کولر گازی قیمت کمتر در ابتدا کمی پول پس انداز کنید اما در دراز مدت علاوه بر پرداخت پول قبض بیشتر درگیر آسیب های سیستم کولر گازی تان نیز خواهید شد. 
 

کولر هایی که مصرف انرژی بالایی دارند از نظر راندمان کاری کیفیت پایین تری دارند و هزینه های بیشتری را نیز ایجاد خواهد کرد، می توانیم این طور نتیجه بگیریم که میزان انرژی مصرفی توسط کولر گازی با کیفیت آن رابطه عکس دارد، هرچقدر که انرژی بیشتری مصرف شود راندمان و کیفیت کاهش پیدا می کند.

 

بهترین داکت اسپلیت ها با درجه مصرف +A کدام است؟

اصولا اکثر محصولات داکت اسپلیت دارای درجه انرژی A هستند. اما داکت اسپلیت الجی و داکت اسپلیت گری دارای گرید مصرف انرژی A+ هستند.

 

بهترین کولر گازی های ایستاده با درجه مصرف +A کدام است؟

کولر گازی های ایستاده پرقدرت و کم مصرف هستند، برای مثال کولر گازی ایستاده گری 48000 دارای گرید A و همچنین کولر گازی ایستاده میتسوبیشی 48000 دارای درجه مصرف +A هستند، کولر گازی ایستاده الجی و کولر گازی ایستاده زانتی تمامی محصولات شان دارای گرید مصرف انرژی A++ هستند.

 

بهترین اسپلیت ها با درجه مصرف +A کدام است؟

در اینجا نیز برند های معروفی مانند اسپلیت ایوولی و کولر گازی جنرال گلد دارای گرید مصرف انرژی A++ هستند.
 
 
سخن پایانی 
برچسب رده انرژی در تمامی وسایل برقی موجود است و بایستی پیش از خرید هر وسیله ای با دقت برچسب رده انرزی آن را بررسی نمود، گریدA++ بهترین سطح برچسب است، هر کولر گازی که در این سطح از انرژی باشد مصرف برق کمتر و کارایی بهتری خواهد داشت، برای خرید کولر گازی بایستی با دقت این برچسب را مطالعه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. 
 
اگر قصد خرید کولر گازی را دارید و در این زمینه نیاز به راهنمایی افراد متخصص و حرفه ای دارید، می توانید با کارشناسانی تیم نوین مارکت تماس بگیرید و اطلاعات لازم را جهت خرید یک کولر گازی خوب و با کیفیت را دریافت کنید.