بهترین برند داکت اسپلیت (بر اساس نظر مصرف کنندگان)

بهترین برند داکت اسپلیت (بر اساس نظر مصرف کنندگان)

در جستجوی بهترین برند داکت اسپلیت به سراغ یکی از وب‌سایت‌های خارجی مطرح در زمینه نظرات خریداران رفته‌ایم. با نوین مارکت همراه باشید.

 

برای آنکه ببینیم یک محصول که قرار است تقریبا هر روزه و برای سال‌های سال مورد استفاده قرار بگیرد چه کیفیتی دارد، باید در کنار بررسی‌ها و تحقیقات مختلفی که انجام می‌دهیم، نگاهی هم به نظرات خریداران آن بیندازیم. البته به‌خاطر مسائل ریز و درشت مختلف، این هم تضمینی بر کیفیت محصول نیست، ولی درصد خطا را خیل پایین می‌آورد.

 

در این مقاله با بهترین برند داکت اسپلیت براساس نظرات کاربران وب‌سایت ProductReview.com.au آشنا می‌شویم. این وب‌سایت، بررسی‌ها و امتیازهای کاربران را در مورد محصولاتی که در بازار کشور استرالیا وجود دارند، جمع‌آوری می‌کند.

بخش عمده‌ای از استرالیا را اقلیم گرم و خشک تشکیل می‌دهد و در باقی مناطق هم آب‌وهوای کم‌وبیش متعادلی را می‌بینیم. همچنین باوجود موقعیت جغرافیایی گرمسیری-نیمه‌گرمسیری استرالیا، وسعت زیاد این کشور باعث شده تا تنوع آب ‌و هوایی زیادی در آن وجود داشته باشد.

به‌طورکلی به‌خاطر همین شرایط آب ‌و هوایی، نظرات کاربران ProductReview درباره تجهیزات سرمایشی، ازجمله کولر گازی اسپلیت و داکت اسپلیت، می‌تواند دید خوبی از کیفیت برندهای مختلف این بازار به ما بدهد.

 

ایا از داکت اسپلیت راضی هستید؟

 

با مراجعه به بخش داکت اسپلیت وب سایت ProductReview و مرتب کردن فهرست محصولات براساس رتبه (Rating)، به نامی آشنا برمی‌خوریم: میتسوبیشی الکتریک (Mitsubishi Electric)؛ برندی ژاپنی که انتظارش هم می‌رفت چنین رتبه‌ای را به دست بیاورد. هرچه نباشد، این کمپانی به‌خاطر کیفیت و دوام بالای لوازم برودتی خود، محبوبیت زیادی در دنیا دارد.

 

رضایت از داکت اسپلیت

 

محصولی یا بهتر بگوییم محصولاتی که جایگاه اول را در وب‌سایت به دست آورده، اسپلیت‌های کانالی سری PEA-M-GAA میتسوبیشی است. کاربران از لحاظ کیفیت ساخت، سهولت استفاده، کم بودن سروصدا در حین کار، سادگی سرویس‌کاری و تمیز کردن دستگاه و سرعت/قدرت خنک‌کنندگی و گرمایش، نمرات تقریبا کامل را به این داکت اسپلیت‌ها داده‌اند. دراین‌میان، این اسپلیت کانالی از لحاظ قیمت، امتیازی کمی پایین‌تر از مقدار کامل را دریافت کرده که البته به‌خاطر قیمت بالای تولیدات میتسوبیشی، دور از ذهن هم نبود.

 

 نظر مصرف کنندگان داکت اسپلیت

 

در بین دیدگاه‌های ثبت‌شده برای داکت اسپلیت اینورتر میتسوبیشی، یکی از نکات مثبتی که کاربران به آن اشاره کرده‌اند، صدای کم آن در حین کار کردن با سرعت پایین فن است؛ صدایی که در دور بالای فن هم اصلا آزاردهنده نیست. خریداران هم از سرمایش و هم از گرمایش این اسپلیت کانالی رضایت کافی را داشته‌اند و سادگی استفاده از این دستگاه برایشان خوشایند بوده است. بعضی از کاربران، مدل‌های دارای اتصال وای فای را انتخاب کردند تا بتوانند عملا از هرجایی به تنظیمات دستگاه دسترسی داشته باشند و کنترل کردن آن با اپ موبایل میتسوبیشی برای آن‌ها لذت‌بخش، راحت و کارآمد بوده است. طبق گفته آن‌ها، بازدهی بالا یکی دیگر از نقاط قوت این محصول است که نگذاشته است قبض‌های برق آنچنانی به دست‌شان برسد.

 

با مرتب‌سازی فهرست محصولات ProductReview برحسب محبوبیت (Popularity) بازهم به محصولی از میتسوبیشی برمی‌خوریم: داکت اسپلیت‌های سری FDUA که البته ساخته بخش صنایع سنگین میتسوبیشی (Mitsubishi Heavy Industries) هستند. نمرات کاربران به این سری، از نظر کیفیت ساخت، سهولت استفاده، میزان سروصدا، ارزش نسبت به قیمت، سادگی سرویس‌کاری و سرعت گرمایش/سرمایش، تقریبا همگی در حدود ۴.۵ از ۵ است.

به گفته خریداران، سرمایش و گرمایش در این محصول به‌خوبی انجام می‌شود و به‌ویژه سرعت آن واقعا بالا است؛ ضمن آنکه استفاده از دستگاه هم به‌آسانی صورت می‌گیرد. مصرف برق سیستم تهویه هم بهینه و رضایت‌بخش بوده است. دراین‌میان باآنکه بنا به بیشتر نظرات، داکت اسپلیت اینورتردار FDUA سروصدای کمی تولید می‌کند، اما بعضی کاربرها و حتی همسایه‌های آن‌ها از بلند بودن صدای یونیت خارجی شکایت دارند که دلیل این مسئله به‌درستی مشخص نیست.

 

داکت اسپلیت میتسوبیشی در نوین مارکت

 

در فروشگاه نوین مارکت، انواع داکت اسپیلت میتسوبیشی الکتریک با ظرفیت‌های 18 هزار تا 60 هزار در دسترس شما هستند. این اسپلیت‌های کانالی بسته به مدل، به کمپرسور روتاری یا اسکرال مجهز شده‌اند و با مجهز بودنشان به سیستم اینورتر، مصرف برق بسیار بهینه‌ای دارند که در بیشتر مدل‌ها به رده A++ می‌رسد. پشتیبانی از سیستم کویل آب گرم هم برای این محصولات در نظر گرفته شده تا بتوانید در شب‌ها و روزهای سرد زمستان، خانه یا محل کار خود را با متصل کردن آن به خروجی موتورخانه/پکیج، با هزینه‌ای بسیار پایین گرم کنید.

 

خرید انواع بهترین داکت اسپیلیت از بانه و نوین مارکت

 

برای خرید داکت اسپلیت میتسوبیشی و برندهای معتبر دیگر، به‌جز خرید از نمایندگی‌های داخل کشور، گزینه دیگری هم دارید که می‌تواند برایتان بسیار ارزان‌تر تمام شود: خرید از بانه. البته برای این کار لازم نیست رنج سفر را به جان بخرید و به‌جای آن می‌توانید از وب‌سایت‌هایی مثل فروشگاه اینترنتی نوین مارکت کمک بگیرید. ما کالای مدنظرتان را از بانه خریداری می‌کنیم و برایتان به درب منزل می‌فرستیم. هزینه ارسال به هر شهری که ساکن آن باشید، بر عهده فروشگاه است و نیاز نیست هیچ مبلغی بابت آن بپردازید. قیمت داکت اسپلیت هم پایین‌ترین قیمت بازار است؛ به‌خاطر آنکه واسطه‌ای در کار نیست که مبلغ را بالا ببرد.

برای تکمیل تجربه خرید از نوین مارکت، سفارش با پنج سال گارانتی به دست شما خواهد رسید. از این بازه پنج ساله، دو سال برای تعویض در صورت خرابی دستگاه و سه سال برای خدمات رایگان پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

منبع