فرق کولر گازی بانه با تهران در چیست؟

فرق کولر گازی بانه با تهران در چیست؟

اگر شک دارید که کولر گازی مورد نظر خود را از نمایندگی های داخل ایران خرید کنید یا از فروشگاه های معتبری که در داخل بانه هستند، با مطالعه این مقاله کامل به سوال خود خواهید رسید.

 

مزایا خرید کولر گازی از بانه

 

کولر گازی های موجود در بانه به دلیل داشتن مرز مشترک با عراق ارزانتراز نمایندگی ها در میاد، همچنین به دلیل موجود بودن نمایندگی رسمی لوازم خانگی کلیه برندها ی لوازم خانگی در سلمانیه عراق هزینه بابت ارسال کولر گازی از کشور سازنده ی کولر گازی و یا هزینه ارسال از نمایندگی های دبی تا ایران پرداخت نمی شود که موجب اختلاف هر چه بیشتر قیمت کولر گازی با نمایندگی های موجود در ایران می شود.

همچنین قیمت کولر گازی بانه نسبت به کولر گازی هایی که نمایندگی ارائه می کند، قیمت بسیار پایین تری دارد و همین دلیل باعث شده که کولر گازی بانه ای طرفداران زیادی داشته باشد، برای مثال قیمت کولر گازی اجنرال بانه نسبت به قیمت کولر گازی اجنرال در نمایندگی تهران تفاوت قیمت چشمگیری دارد.

 

معایب خرید کولر گازی از نمایندگی های داخل ایران

 

در بیشتر موارد مونتاژ داخل ایران می باشند، به این صورت که قطعات کولر گازی را از چین وارد ایران کرده و در داخل ایران مونتاژ می شوند که این مورد بیشتر در مورد کولر گازی های جنرال مصداق دارد.

مورد دوم وارد کردن کولر گازی از خود شرکت های تولید کننده کولر گازی می باشند .

نمایندگی های ایران با سفارش کولر گازی از نمایندگی های موجود در دبی که نماینده ی شرکت های تولید کننده ی کولر گازی می باشند انجام می دهند که این مورد موجب می شود از دست اول که خود شرکت های تولیدکننده می باشد خرید انجام نشود.

همچنین نمایندگی ها کولر گازی ها را به صورت گمرکی و پرداخت مالیات از مرزها به صورت رسمی وارد کشور می کنند، و همچنین باید هزینه های برای دریافت نمایندگی به تولید کنندگان کولر گازی پرداخت نمایند.

این طریقه ی سفارش و همچنین پرداخت مالیات و گمرک کولر گازی و همچنین پرداخت هزینه به شرکت های تولید کننده ی کولر گازی برای گرفتن نمایندگی باعث افزایش قیمت کولر گازی در این نمایندگی ها می شود.

 

تفاوت کولرگازی بانه با تهران

 

با توجه به مطالبی که این مقاله به شما گفته شد، خرید کولر گازی در وارد کننده معتبر کولر گازی در شهر بانه می تواند به مراتب برای شما بهتر باشد، فروشگاه نوین مارکت بانه با به دلیل واردات مستقیم کولر گازی اصل ارزانترین فروشگاه لوازم خانگی بانه نامیده می شود چراکه تضمین کمترین قیمت در کل بازار را به شما می دهد،  شما می توانید با خیال راحت کولر گازی مورد نظر خود را از نوین مارکت خرید نمایید و پس از تحویل درب منزل هزینه آن را پرداخت نمایید.

 

 

کولر گازی پرتابل