راهنمای خرید کولر گازی دست دوم

راهنمای خرید کولر گازی دست دوم

گاهی اوقات مشکلات اقتصادی و نداشتن بودجه کافی افراد را مجاب می کند که کولر گازی های دسته دوم را برای خرید انتخاب کنند، اگر شما نیز قصد دارید که یک کولر گازی دسته دوم را خریداری نمایید حتما نکاتی که در ادامه خدمت شما عزیزان ارائه می شود را در نظر بگیرید. با بهترین فروشگاه لوازم خانگی در بانه همراه باشید.

تصمیم برای خرید کولر گازی دسته دوم

اصولا کارشناسان توصیه می کنند که افراد از خرید کولر گازی دسته دوم صرف نظر کنند و تلاش کنند که بودجه شان را به خرید کولر گازی نو اختصاص دهند، اما گاهی اوقات شرایطی ایجاد می شود که افراد را مجبور می شوند کولر های گازی دسته دوم را رصد کنند و بهترین آن هارا برای خرید انتخاب کنند.

اگر شما نیز قصد خرید کولر گازی دسته دوم را دارید وبرای خرید آن سردرگم شدید باید بدانید که پیش از تصمیم نهایی، فاکتور های خاصی را در نظر بگیرید تا خریدی خوب و عاقلانه داشته باشید، خرید کولر گازی دسته دوم بدون تحقیق و بررسی کافی پیش از خرید می تواند خسارت های زیادی را برای شما ایجاد کند.

 

مزایا و معایب کولر گازی دسته دوم

بدون شک مهم ترین حسن خرید کولر گازی دسته دوم قیمت پایین تر آن نسبت به نمونه های دیگر است، شاید شما نتوانید که بودجه یک کولر گازی نو را تهیه کنید و در این صورت می توانید به سراغ کولر گازی دسته دوم بروید.
اما بایستی به این نکته توجه کنید که اکثر افراد پس از خریداری کولر گازی دسته دوم از تصمیم شان پشیمان می شوند چون هزینه های بالای این تصمیم و مخارجی مثل تعمیرات و.... می تواند دردسر های زیادی برای خریداران کولر گازی های دسته دوم ایجاد کند.

اصولا کولر گازی دسته دوم دارای ضماتت و گارانتی نخواهد بود و همین امر موجب می شود که در صورت بروز ایراد فنی در کولر شما نتوانید به راحتی آن را تعمیر کنیدو محبور به پرداخت هزینه های گزاف خواهید شد،به صورت کلی این مدل کولر های گازی نسبت به کولر گازی نو و کارنکرده دارای کیفیت کار پایین تری است و هزینه های ایجاد شده توسط آن در آینده از مهم ترین دلایلی می باشد که شما باید از خرید آن صرف نظر کنید.

 

نکات مهم پیش از خرید کولر گازی دسته دوم

فارغ از تمام نکاتی که در بالا گفته شد زمان  هایی نیز پیش می آید که شما به کولر گازی دسته دوم خوبی برخورد می کنید و تصور می کنید که این کولر گازی از هر نظر تامین کننده نیاز های  شما می باشد و با خرید این کولر با قیمت کمتر سود بسیار زیادی خواهید برد.

اگر تصیم نهایی برای خرید کولر گازی دسته دوم گرفته اید و آماده خرید هستید پیشنهاد می کنم که چند دقیقه ای صبر کنید و پس از مطالعه نکات کاربردی و کلیدی که در ادامه خدمت تان رائه خواهم کرد تصمیم نهایی تان را برای خرید کولر گازی دسته دوم بگیرید.

مناسب بودن ظرفیت کولر گازی

دقت نکردن به ظرفیت کولر گازی در آینده مشکلات زیادی را برای خریدار آن ایجاد می کد، ممکن است سرمایش کولر به حد اندازه کافی نرسد و شما مجبور به خرید کولر گازی جدیدی شوید یا فشار زیادی که به کمپرسور کولر گازی وارد می شود آن را خراب کند و هزینه تعمیرات بر گردن شما بیافتد، برای اینکه بفهمید کدام کولر گازی برای ظرفیت خانه شما مناسب است می توانید از فرمول متراژ ضربدر عدد 350 تا 600 استفاده کنید و به آسانی ظرفیت کولر گازی مورد نظرتان را پیدا کنید.

پلاک دستگاه را بررسی کنید

اصولا  روی بدنه یا یونیت های داخلی یا خارجی می توانید پلاک کولر گازی را پیدا کنید و اطلاعات مفیدی را پیرامون دستگاه از روی این برچسب مطالعه کنید، روی پلاک کولر گازی نکات مهم وکاربردی درباره میزان مصرف برق دستگاه، شرکت سازنده، میزان صدای تولیدی، و.... آورده شده است که این اطلاعات برای خرید کولر گازی می تواند بسیار مفید و راهگشا باشد.

بازدید ظاهری را فراموش نکنید

هرگز به صحبت های فروشندگان کولر گازی های دسته دوم اطمینان نکنید و تا جایی که می توانید تلاش کنید به صورت حضوری کولر گازی مد نظرتان را مورد بررسی قرار دهید و از نبود آسیب فیزیکی در آن مطمئن  شوید.

کولر را تست کنید

این خیلی مهم است که شما پیش از خرید کولر گازی دسته دوم آن را تست کنید و از سلامت کار آن مطمئن شوید، ممکن است که کولر گازی در ظاهر مشکل فنی نداشته باشد اما زمان تست کردن ایراداتی داشته باشد.

اصالت دستگاه را بررسی کنید

گاهی اوقات دیده شده است که برخی از افراد سود جو کولر های گازی نامعتبر را به عنوان کولر گازی فابریک و درجه یک به مردم عرضه می کنند وپول های کلانی از آن ها دریافت می کنند، پیش از خرید کولر گازی دسته دوم حتما از اصالت دستگاه مطمئن شوید تا در دام افراد سودجو نیافتید وبتوانید با خیال راحت خریدی خوب و مطمئن داشته باشید، می توانید برای مطمئن شدن از اصالت دستگاه و تقلبی نبودن آن با افراد کارشناس در این زمینه گفت و گو کنیدو پیش از تصمیم نهایی برای خرید از اصالت دستگاه مطمئن شوید .


اطلاعات دستگاه را مطابقت دهید

دیده شده است که گاهی اوقات کلاهبرداران اقدام به فروش کولرهای گازی با ویژگی های دروغین می کنند، به عنوان مثال کولر گازی ظرفیت 12000 یک برند نا معتبر را را با تعویض پلاک و اطلاعات روی دستگاه به عنوان کولر گازی بوش 18000به مردم می فروشند.
همانطور که پیش تر گفیتم افرادی که اقدام به خرید کولر گازی دسته دوم می کنند احتمالا بودجه کافی برای خرید کولر گازی نو را ندارند اما ممکن است که با بی احتیاطی در دام افراد سود جو بیافتند و هزینه بیشتری را نیز برای جبران خسارات وارد شده پرداخت کنند

از گاز مبرد کولر گازی مطئن شوید

پیش از خرید کولر گازی دسته دوم بررسی تمام ابعاد دستگاه ضروری است، یکی از مهم ترین اجزایی که باید بررسی آن را در اولویت لیست تان قرار دهید نوع گاز مبرد استفاده شده در کولر گازی دسته دوم می باشد.
شما باید مطئن شوید که گازی که در کولر گازی استفاده می شود مطابق آنجه که روی پلاک کولر درج شده می باشد، زیرا استفاده از گاز هایی به غیر از گاز درج شده روی پلاک کولر گازی می تواند آسیب های  جبران ناپذیری به سیستم کولر گازی وارد کند.

پنل بیرونی و داخلی را تطبیق بدهید

گاها دیده شده است که در انبار ها پنل های بیرونی و داخلی کولر های گازی جابجا شده و است و در نتیجه به اشتباه نیز به فروش می رودند، حتما پیش از خرید کولر گازی دسته دوم مطئن شوید که پنل داخلی و خارجی کولر متعلق به همدیگر هستند.

ریموت فابریک را فراموش نکنید

قطعا همه دوست دارند که از تمامی آپشن های کولر گازی که می خرند استفاده کنند، در این زمینه شما نیاز به ریموت فابریک کولر گازی تان دارید تا تمامی امکانات کولر گازی را پشتیبانی کند، گاها دیده شده ایت که فروشندگان کولر گازی دسته دوم پس از گم شدن ریموت اصلی کولر، ریموت های همه کاره موجود در بازار را برای فروش ارائه می دهند، این ریموت ها ممکن است که از تمامی آپشن های کولر گازی پشتیبانی نکند و شما را از برخی از امکانات کولر تان محروم کند.

ممکن است شما با مطالعه امکانات کولر گازی ال جی 12000 تصمیم بگیرید آن را خریداری کنید و بعد از خرید و نصب آن به علت نداشتن ریموت فابریک از بسیاری از امکانات کولر محروم شوید حس ناخوشایندی را تجربه کنید؛ پس حتما پیش از خرید کولر گازی از سالم بودن ریموت فابریک کولر گازی مطئن شوید.

درباره گارانتی سوال کنید

اصولا کولر های گازی دسته دوم گارانتی ندارند، اما ممکن است در برخی از شرایط  پس از خرید و جابه جایی کولر گازی گارانتی آن ادامه یابد حتما پیش از خرید کولر گازی دسته دوم درباره  شرایط گارانتی از فروشنده سوالات ضروری خود را بپرسید.

 

کولر گازی دسته دوم را بخریم یا نه

ممکن است که دلایل منطقی خوتان را برای خرید کولر گازی دسته دوم داشته باشید اما توجه کنید که همیشه کارشناسان کولر گازی به خریداران توصیه می کننند که تا جایی که می توانند از خرید کولر های گازی دسته دوم به علت دردسر ها وهزینه ها های سرسام آور آن ها چشم پوشی کنند.
 
مصرف برق بالای کولر های گازی دسته دوم و همچنین عدم توانایی جهت کسب اطلاعت کامل درباره  شرایط کارکرد کولر در محیط قبل، هزینه شارژ گاز بالا، وجود نمونه های کلاهبرداری زیاد در خرید کولر گازی دسته دوم می تواند شما را در آینده از خرید امروزتان پشیمان کند.

فرضا شما می توانید با  انجام تحقیقات کافی و پرداخت هزینه معقول مناسب، یکی از مدل های کولر گازی اجنرال را که مناسب نیاز هایتان است را بخرید و از دردسر های خرید کولر گازی دسته دوم آسوده خاطر باشید، اگر به علت کم بودن بودجه در دست تان تصمیم به خرید کولر گازی دسته دوم گرفته اید می تواند با رصد برند ها مختلف کولر گازی و مقایسه قیمت ها کولری مناسب با قیمتی متناسب با بودجه تان تهیه کنید.

شک نکنید که پرداخت مقدار بیشتری هزینه برای خرید کولر گازی نو برای امروز از هزینه های تعمیرات و استهلاک کولر های گازی دسته دوم به صرفه تر خواهد بود؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر برای خرید کولر های گازی خوب و با کیفیت دارای قیمت مناسب با کارشناسان تیم نوین مارکت تماس بگیرید.