بهترین برند لوازم خانگی در سال 2020

بهترین برند لوازم خانگی در سال 2020

در این مقاله از نوین مارکت به این موضوع میپردازیم که بهترین برند برای خرید لوازم خانگی و انواع کولر گازی برای کدام شرکت است. اگر قصد خرید یکی از اقلام لوازم خانگی را دارید حتما این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

 

برند های برتر لوازم خانگی کدام است

1. برند بوش

2. برند ال جی 

3. برند سامسونگ

4. برند دوو

5. برند اجنرال

 

لوازم خانگی برند بوش

امروزه بوش به یکی از برندهای معروف و پر فروش بازار تبدیل شده است.

شرکت بوش به دلیل کیفیت خوب محصولات و همچنین کیفیت و طول عمر بالای محصولات توانسته هر چه  بیشتر خود را در بازار رقابت لوازم خانگی بالا بکشد.

مزایای محصولات برند بوش شامل کیفیت عالی ،طول عمر بالای محصولات،کم مصرف بودن اجناس،استهلاک کم محصولات،خدمات پس از فروش در دسترس، استفاده ی آسان از محصولات،نصب آسان و قیمت مناسب محصول این برند پر طرفدار میباشد.

معایب محصولات برند بوش را فقط میتوان به یخچال های بوش نسبت داد و دلیل آن هم ساده بودن این یخچال ها و نداشتن امکاناتی همچون وایفای و بلوتوث و دانست همچنین این یخچال ها امکان وصل به آب شهری را ندارند،بیشتر کاربر های یخچال های بوش به دلیل نداشتن این امکانات به یخچال های بوش ایراد میگیرند.

 

لوازم خانگی برند ال جی

امروز یکی از شناخته شده ترین برندها در لوازم خانگی شرکت چند ملیتی ال جی میباشد.

محصولات برند ال جی به دلیل طراحی زیبا به یکی از محصولات کاربر پسند تبدیل شده است.

لوازم خانگی برند ال جی در رقابت با محصولات برند های معروف دیگر قیمت پایین تری دارد.

از مزایای محصولات برند ال جی میتوان به طراحی زیبا و کم صدا بودن ،قیمت مناسب،کیفیت بالا و دارا بودن کلیه امکانات روز جهانی مانند وایفای و بلوتوث میباشند.

از جمله معایب محصولات برند ال جی میتوان به استفاده کردن از گازهایی که برای محیط زیست ضرر دارند اشاره کرد.

 

لوازم خانگی برند سامسونگ

سامسونگ در زبان کره ای به معنی سه ستاره میباشد.

سامسونگ از سال 2000 میلادی به صورت در دنیا رشد کرد و تبدیل به یکی از معروف ترین برند های لوازم خانگی در دنیا و بخصوص در آسیا تبدیل شد.

برند سامسونگ در سال 2005 عنوان برترین تولید کننده لوازم خانگی در دنیا را از آن خود کرد و هنوز پس از گذشت 15 سال با ارائه محصولات با کیفیت بالا گزینه بسیار مناسبی برای خرید میباشد.

از مزایای محصولات برند سامسونگ میتوان به فراوانی اجناس این شرکت ، کم مصرف بودن ار لحاظ مصرف انرژی برق ،کم صدا بودن،دارا بودن کلیه امکانات روز،خدمات پس از فروش عالی این برند این محصول اشاره کرد.

از معایب محصولات برند سامسونگ میتوان به نداشتن نمایندگی در کشور اشاره کرد ولی تعدادی از شرکت ها با توجه به واسطه هایی که دارند محصولات سامسونگ را وارد کشور میکنند.

 

لوازم خانگی برند دوو

دوو یکی از محصولات تولید شده در کشور کره میباشد.

این برند در سال۱۹۶۷ در کره تاسیس شد و در زمینه لوازم خانگی توانست بیشترین سرعت در پیشرفت برند خود را در زمان کوتاهی کسب کند.

دوو توانست با توجه به رقیب های هم میهن اش ، خود را به یکی از پر فروش ترین برندهای لوازم خانگی تبدیل کند.

از مزایای برند دوو میتوان به قیمت های ارزان این برند نسبت به کلیه برندهای دیگر لوازم خانگی اشاره کرد و محصولات دوو به دلیل استحکام بالا نیز سهرت دارند.

از معایب برند دوو میتوان به خدمات ضعیف و نداشتن کلیه امکانات روز دنیا اشاره کرد.

 

لوازم خانگی برند جنرال گلد

جنرال گلد یکی از برندهای معروف در عرصه ی تولیدات محصولات سرمایشی میباشد، برند جنرال گلد از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار میباشد.

از مزایای محصولات برند جنرال گلد میتوان به کیفیت بالا و  استهلاک کم ،کم صدا بدون،کم مصرف بودن از لحاظ مصرف انرژی و طول عمر بالای موتور این برند اشاره کرد.

از معایب محصولات برند جنرال گلد میتوان به این اشاره کرد که فقط این محصولات در حوزه ی تولید کولرگازی فقط کار میکند و محصول دیگری به غیر از کولر گازی ندارد.

البته این را هم باید در نظر گرفت که این برند آنقدر معتبر میباشد که خرید کولر گازی جنرال گلد میتواند یک معامله خوب برای شما حساب شود.