برند های مختلف کولر گازی ساخت کدام کشورند؟

برند های مختلف کولر گازی ساخت کدام کشورند؟

امروزه در سراسر دنیا کولر های گازی کاربرد بسیار گسترده ای دارند؛ این دستگاه هوشمند و پیچیده توانسته است زندگی راحت تری را برای مردم فراهم آورد، اگر شما نیز از کولر گازی استفاده می کنید شاید برایتان جالب باشد که بدانید کشور سازنده کولر گازی تان کجاست و کیفیت کولرتان در چه سطحی قرار دارد. پس با نوین مارکت همراه باشید.

 

آشنایی با کشور های سازنده برند های مختلف کولر گازی

 

کولر گازی نوعی دستگاه پیجیده و پرکاربرد می باشد که برای تهویه هوا از آن استفاده می شود، این دستگاه در روزهای گرم سال هوای گرم اتاق را جذب می کند و با تبدیل آن به هوای خنک و عالی دمای محیط را کاهش می دهد.

برخی از مدل های کولر گازی مجهز به سیستم تولید گرما هستند و می توان از آن ها برای تولید گرما در زمستان استفاده کرد و با روشن کردن کولر در زمستان خانه ای گرم و راحت داشت، هر کولر گازی از بخش های مختلفی  تهیه شده است و چهار رکن اساسی و اصلی کولر کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیر انبساط یا لوله مویین می باشد. 

کشور سازنده کولر گازی بسیار پر اهمیت است، بسیاری از مشتریان کولر های گازی بر اساس کشور سازنده کولر گازی تصمیم نهایی خود را بری خرید یا عدم خرید یک دستگاه کولر گازی می گیرند، در ادامه این مقاله اطلاعات جامع و خوبی در رابطه با کولر های گاز ی که امروزه در سراسر دنیا عرصه می شود و مردم از آن ها استفاده می کنند و کشور سازنده کولر های گازی ارائه می شود.

 

برند های مختلف کولر گازی ساخت کدام کشورند؟

 

امروزه شرکت های مختلفی در سراسر دنیا مشغول تولید و و عرضه کولر های گازی به مردم می باشند، این شرکت ها در کشور های مختلفی قرار دارند و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و خاص خودشان را دارا می باشند که طرفدارانی از گوشه و کنار دنیا را دارند، ممکن است شما با چند برند معروف تر کولر گازی مثل اجنرال، ال جی، بوش و... آشنا باشید اما ندانید این کولر های گازی ساخت کدام کشورر هستند و چه مسیر طولانی را  برای رسیدن به منزل یا اداره  شما طی کرده اند.

کولر گازی سامسونگ کولر گازی سامسونگ جزو قدیمی ترین برند های کولر گازی در سراسر دنیا است که هیچگاه از طرفداران او برای خریدش کم نخواهد شد، این کولر گازی ساخت کشور کره جنوبی است و گرید مصرف انرژی A+ دارد.

کولر گازی اجنرال ساخت کدام کشور است؟ یکی از محبوب ترین برند های کولر گازی در میان ایرانیان کولر های گازی اجنرال و جنرال می باشد، کولر گازی های اجنرال محصول کشور ژاپن هستند که در تایلند مونتاژ می شوند. قدرت و کیفیت بالای کولر های گازی این برند موجب مشهور شدن نام اجنرال شده است. گرید مصرف انرژی این محصول A+ است.

کولر گازی زیمنس  کولر گازی زیمنس در کشور آلمان تولید می شود و از قطعات بسیار درجه یک و عالی تولید شده و کیفیت بسیار خوبی دارد، این کولر در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

کولر گازی جنرال گلد  یکی از محبوب ترین برند های کولر گازی در میان ایرانیان کولر کازی جنرال گلد می باشد، این کولر گازی ساخت کشور چین است. این محصول دارای کارکرد عالی در سال های طولانی و قیمت مقرون به صرفه برای خریدارانش دارد. گرید مصرف انرژی این محصول A است.

کولر گازی وستینگ هوس کولرگازی وستینگ هوس ساخته کشور آمریکا می باشد، و بین مردم ایران محبویت چندانی نسبت به برند های عالی مثل بوش، گری، اجنرال ندارد.

کولر گازی گری ساخت کدام کشور است؟ بی شک کولر گازی گری را می توان در صدر بهترین کولر گازی های عرضه شده در سطح کشور قرار داد، این کولر بی نظیر و عالی محصول کشور چین می باشد. گرید مصرف انرژی این محصول A+ است.

داکت اسپلیت ال جی  کولر گازی داکت اسپلیت ال جی یکی از محبوب ترین کولر گازی های دنیا می باشد که مانند برند ال جی ساخت کشور کره جنوبی می باشد. گرید مصرف انرژی این محصول A+ است. این برند برای  محصولات داکت اسپلیت سال ها جزو پر فروش ترین برند در ایران بوده است.

کولر گازی میتسوبیشی  کولر گازی میتسوبیشی یکی از محبوب ترین کولر گازی های دنیا می باشد که ساخت کشور قدرتمند ژاپن می باشد. برند میتسوبیشی میان ایرانیان محبوبیت خاصی دارد چرا که از بچگی این برند را با ماشین های قدرتمندش شناخته ایم. گرید مصرف انرژی این محصول A++ است.

 

کدام برند کولر گازی برای خرید بهتر است؟

 

همان طور که در مقاله عنوان شد برند های مختلف کولر گازی در کشور های متفاوتی تولید می شوند اما اصولا از نظر سیستم کاری و فرایند تولید روند یکسانی را طی می کنند، برای خرید کولر گازی بایستی در قدم اول بودجه مد نظرتان را تعیین کنید و سپس با لیست کردن توقعات و ویژگی های محیطی که قصد خرید کولر برای آن را دارید،  یک کولر گازی متناسب با نیاز تان را خرید کنید.

اگز قصد خرید کولر گازی را دارید و بین برند های های مختلف کولر گازی گم شده اید و نمی توانید تصمیم درستی بگیرید شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تیم نوین مارکت تماس بگیرید و راهنمایی ها مفیدی برای خرید یک کولر گازی عالی دریافت کنید.