فروش عمده کولر گازی

فروش عمده کولر گازی

هیچ چیز جذاب ترین از این نیست که کولر گازی مصرفی خود را به قیمت عمده خرید کنید، و چندین میلیون هزینه کمتری بپردازید، اگر قصد خرید عمده کولر گازی را دارید حتما این مقاله را با دقت مطالعه نمایید.

فروشگاه نوین مارکت وارد کننده بدون واسطه لوازم خانگی برند، مخصوصا کولر گازی میباشد ، این شرکت با سابقه ی درخشانی که دارد به یکی از فروشگاه های مورد علاقه و اطمینان مشتری ها میباشد.

از پر فروش ترین کولر گازی هایی که توسط نوین مارکت وارد ایران میتوان به کولر گازی بوش، اجنرال، ال جی، گری و سامسونگ اشاره کرد.

 

به دلیل فروش بدون واسطه کولر گازی، شما میتوانید سفارشات کولر گازی خود را به هر تعداد که بود؛ با قیمت عمده (تضمین کمترین قیمت) در نوین مارکت سفارش دهید.

در نظر داشته باشید، کلیه محصولات فروشگاه نوین مارکت دارای ضمانت اصالت کالا میباشند، این یعنی شما میتوانید با خیالت راحت و بدون نگرانی بابت تقلبی بودن کولر گازی ها به نوین مارکت اعتماد نمایید.

قیمت کولر گازی عمده کولر گازی 

نوین مارکت طرح های تخفیفی ویژه ای برای خریداران عمده کولر گازی در نظر دارد.

لذا برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان همین الان میتوانید با کارشناسان فروش نوین مارکت تماس بگیرید

فروشگاه نوین مارکت برای خریداران عمده کولرگازی تخفیفات ویژه نیز در نظر دارد پس شما برای خرید عمده کولر گازی میتوانید با مشاوران این شرکت تماس بگیرید.

 

خرید عمده کولر گازی اینورتر کم مصرف 

نسل جدید کولر گازی های برند همچون کولر گازی های اجنرال و بوش، با داشتن قابلیت اینورتر یکی از مشکلات کولر گازی که مصرف انرژی برق بالا بود را حل کرده است.

شرکت نوین مارکت با مزیت وارد کردن کولر گازی های خود به صورت مستقیم کولر گازی های نسل جدید اینورتر را بدون واسطه وارد میکند و با کمترین قیمت به دست مشتری میرساند.

برای مثال کولر گازی ال جی 36000 از جمله کولر گازی هایی میباشد که دارای سیستم اینورتر میباشد و شما میتوانید آن را به قیمت عمده از نوین مارکت خرید نمایید.

فروش عمده کولر گازی بوش 

کولر گازی بوش از جمله پر توان ترین کولر گازی های دیواری موجود در بازار میباشد، این کولر گازی به دلیل قدرت موتوری که دارد، برای فضاهایی با متراژ بالا استفاده میشود.

برای خرید عمده کولر گازی بوش میتوانید با کارشناس فروش نوین مارکت تماس بگیرید.

خرید حرفه ای کولر گازی با چاشنی مشاوره 

خرید حرفه ای، یکی از نکات مهم و قابل توجه در خرید کولر گازی میباشد.

با توجه به تفاوت بین مدل های کولر گازی و همچنین سایز بندی های مختلف باید در خرید کولر گازی خود دقت لازم را داشته باشید تا بتوانید لذت داشتن یک کولر گازی مناسب با فضای خود را تجربه کنید.

از جمله از انواع کولر گازی میتوان به کولر گازی دیواری یا همان اسپلیت، کولر گازی ایستاده و کولرگازی پرتابل اشاره کرد.

 

کولر گازی ایستاده بیشتر برای فضاهایی با متراژ بالا مانند کافه رستوران ها و تالارها مورد استفاده قرار میگیرد.

و کولر گازی پرتابل برای فضاهای کوچک مانند اتاق خواب ها استفاده میشود و به دلیل قابل حمل بودن این مدل از کولر گازی محبوبیت خاصی دارد.

 

کولر گازی دیواری یا همان اسپلیت پر طرفدار ترین مدل کولر گازی میباشد که بیشتر برای خانه و شرکت ها استفاده میشود.

کولر گازی اجنرال 30000 از جمله پر فروش ترین کولر گازی های اسپلیت دیواری میباشد.

خرید کولر گازی تکی به قیمت عمده 

خبر خوب برای عموم مردم این که، فروشگاه نوین مارکت، در طرح ویژه ای که در نظر گرفته است، با تمامی خریداران خرد؛ که ممکن از فقط یک کولر گازی نیاز داشته باشند نیز به قیمت عمده حساب مینماید.

لذا در صورتی قصد خرید کولر گازی را دارید این بهترین فرصت برای خرید کولر گازی به قیمت عمده از فروشگاه اینترنتی نوین مارکت بانه میباشد، این فرصت را از دست ندهید.

برای خرید به عمده فروشی لوازم خانگی بانه که سایت نوین مارکت است وارد شوید و سپس با کارشناسان فروش، جهت دریافت مشاوره و خرید تماس بگیرید.