تاثیر کولر گازی بر بهبود یادگیری دانش آموزان

تاثیر کولر گازی بر بهبود یادگیری دانش آموزان

هنگام یادگیری ، عوامل محیطی می توانند تفاوت زیادی در دانش آموزان در هر سنی ایجاد کنند.

با این حال ، در حالی که ما تمایل داریم مواردی مانند نورپردازی ، رنگ ، مبلمان ، محرک های صوتی ، گیاهان داخلی و چیدمان را در نظر بگیریم .

دمای محیط نیز یک عامل بسیار مهم میباشد که در ایران کمتر به اهمیت آن بر بهبود یادگیری دانش آموزان توجه شده است.

تأثیر دما محیط بر بهبود یادگیری دانش آموزان

همانطور که تحقیقات اخیر تأیید کرده اند ، دمای یک محیط آموزشی به طور مستقیم بر ظرفیت دانش آموزان در تمرکز ، جذب و حفظ اطلاعات تأثیر می گذارد. طبق یک مطالعه هارواردقرار گرفتن در معرض گرمای شدید می تواند باعث ایجاد چالش های جسمی (قلبی عروقی و حرارت دهی) ، مشکلات شناختی (دستیابی و نگهداری اطلاعات) و حتی مسائل عاطفی (انگیزش و احساسات منفی نسبت به کارهای تعیین شده) شود. افت عملکرد دانشجویان نیز قابل توجه بود - با افت دانش آموزان معادل 1٪ ارزش یادگیری سال برای هر مدرک اضافی (فارنهایت) کاهش یافت.

 

چرا گرما چنین تاثیری در توانایی یادگیری ما دارد؟ خوب ، برای شروع ، مطالعات نشان داده انداینکه وقتی یک کلاس درس خیلی گرم است ، مغز دائماً در حال یادآوری بدن است تا کاری در مورد دما انجام دهد و به دلیل این وقفه مداوم ، تمرکز سخت تر است. اما این فقط دانش آموزانی نیستند که تحت تأثیر گرما قرار می گیرند - معلمان نیز با مشکل روبرو می شوند ، به این معنی که انرژی کمتری در درسی که آنها می آموزند قرار می گیرد و توجه کمتری به دانش آموزان آنها می شود. به طور مشابه ، مطالعات نشان داده اند که وقتی درجه حرارت یک کلاس خیلی سرد است ، کارهایی که نیاز به توجه پایدار دارند یک تلاش است.

کارمندان اداری به طور مشابه تحت تأثیر دمای هوا و کیفیت قرار می گیرند ، با بررسی هایی که نشان می دهد دمای مطلوب بین 22-25 درجه سانتیگراد است. ثابت نگه داشتن این آب و هوای داخلی بسیار مهم است ، زیرا نوسانات درجه حرارت هم بر تولید و هم بر سلامتی تأثیر می گذارد. این برای هر کسی که تلاش کرده است در یک دفتر پر فشار و گرم و یا دائماً در فضای خنک و سرمازدگی بجنگد ، جای تعجب نخواهد داشت!

 

تاثیر کولر گازی بر افزایش توان یادگیری دانش آموزان آسمی

در حالی که ما نمی توانیم درباره هوای خارج از محیط کلاس کارهای زیادی انجام دهیم ، یک راه حل بسیار ساده برای مسئله هوای محیط کلاس وجود دارد و آن کولر گازی است .

چه در کلاس درس یا در خانه و یا در محل کار، کولر گازی میتواند دمای مناسب و مطبوعی را برای مطالعه برای افراد حاظر در محیط فراهم کند، کولر گازی میتواند کیفیت هوای محیط را بهبود بخشد.

کولر گازی میتواند رطوبت موجود در فضا را تنظیم کند و هوای پاکیزه و مناسب را برای کودکان آسمی فراهم سازد.

در سراسر جهان، مدارس شروع به پیاده سازی و تکیه بر سیستم های تهویه مطبوع همچون کولر گازی کرده اند تا دانش آموزان بتوانند به بهترین نتیجه خود برسند.

اکنون در ژاپن تقریبا نیمی از کلاسهای درس در مدارس دولتی و خصوصی مجهز به کولر گازی هستند و در انگلستان (جایی که مسئله با سرماخوردگی روبرو است) از کولر گازی استفاده می شود تا کلاس ها راحت باشد.

 

در کلاس درس دغدغه گرما و سرما را نداشته باشید !ا

hگر مدیر یک مرکز آموزشی هستید، و قصد دارید برای رفاه هرچه بیشتر دانش آموزان مجموعه خود کولر گازی تهیه فرمایید، ما به شما کولر گازی ایوولی و جنرال گلد را پیشنهاد میکنیم، البته برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با کارشناسان فروش نوین مارکت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بانه تماس بگیرید.