قابلیت اسمارت اسکن کولر گازی

قابلیت اسمارت اسکن کولر گازی

با پیشرفتن فناوری، وسایل هوشمند همچون کولرهای گازی هر روزه با تغییرات زیادی مواجه هستند که مردم را به شگفت وامی دارند، یکی از فناوری های جالب که امروزه در کولر های گازی یافت می شود و بسیار کاربردی می باشد، آپشن اسمارت اسکن است که در کارکرد کولرگازی ها انقلابی به وجود آورده است و موجب رضایت هرچه بیشتر استفاده کنندگان این محصول شده است؛در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با فناوری جالب و هیجان انگیز اسمارت اسکن در کولرهای گازی جدید بیشتر بدانید.

فناوری اسمارت اسکن چیست ؟

در گذشته یکی از مهم ترین دغدغه های مردم، هنگام استفاده از کولرهای گازی، عدم تعادل باد و سطح خنکی تولید شده توسط این کولر ها در محیط بوده است؛ این مشکل تا حدی ایجاد دردسر می کرد که گاهی اوقات مردم از خرید کولرگازی پشیمان می شدندو دوباره سراغ همان کولرهای آبی ناکار آمد گذشته می رفتند.

فناوری هوشمند اسکن اسمارت قابلیت جالبی است که کولر های گازی جدید همچون کولر گازی 24000  به آن مجهز می باشند و شما می توانید با استفاده این نوع مدل کولر خاص، دنیایی جدید را در خانه یا محل کارتان متولد کنید.

عدم توازن افراد حاضر در یک مکان و سطح خنک بودن آن جا یکی از مشکلاتی است که کولر های گازی بدون قابلیت اسمارت اسکن ایجاد می کنند، شما با استفاده از اسمارت اسکن میتوانید تجربه ی شیرین تری را در هنگام استفاده از کولرهای گازی حس کنید.

اسمارت اسکن از سیستم پیچیده و هوشمندی پیروی می کند که می تواند به شما خدمات جالب و قابل توجهی را هدیه دهد، این سیستم جالب با داشتن آخرین تکنولوژی روزدنیا، ابتدا تعداد افرادی را که در یک مکان حضور دارند راشناسایی وشمارش می کند وسپس فعالیت خود را براساس افراد حاضر، ساماندهی می کند.

یعنی زمانی که در یک اتاق ده نفر حضور داشته باشند، کارکرد سیستم خنک کننده ی کولر گازی شما با زمانی که یک نفر در اتاق حضور داشته باشد، کاملا متفاوت می باشد؛ این سیستم هوشمند، باشمارش افراد حاضر و تنظیم سیستم پرتاپ کننده باد ، به صورت کاملا هوشمند، هوای مکان را مناسب تعداد افراد، ساماندهی می کند وبه شما آرامش وآسایش راهدیه می دهد.

تاثیر آپشن اسمارت اسکن بر مصرف برق خانه شما

این فناوری به شما کمک می کند که ماهانه پول قبض برق کمتری را نیز پرداخت کنید و به طرز چشمگیری در مصرف برق ماهانه شما موثر خواهد بود و از لحاظ اقتصادی یک پیشنهاد عالی و درجه یک محسوب می شود که به هیچ وجه نباید آن را از دست داد.

همچنین اسمارت اسکن به طور مداوم، موجب ایجاد تعادل در هوای خانه یا محل کار شما می شود و با استفاده از کولر گازی های مجهز به این فناوری، همچون کولر گازی 30000 ، می توانید  احساس تازه و خوشایندی را در رابطه با کولرگازی خانه تان تجربه کنید و لذت ببرید.

استفاده از این مدل های کولرگازی به طرز چشمگیری مصرف برق خانه شما را کاهش می دهد و از لحاظ اقتصادی دوست و یاور پس انداز شما خواهدبود، این سیستم با کمک نور ماورا بنفش که هر ساعت دوبار فضای موجود را اسکن و افراد حاضر را بررسی می کند.

زمانی که تعداد افراد حاضر کم شده باشد، این سیستم سرعت موتور کولر را کاهش می دهد و در نتیجه کولر شما مجبور نیست هر بیست و چهار ساعت شبانه روز به طور مداوم کار کند و هزینه برق شما نیز کاهش پیدا کرده و نیاز نیست پوب بیشتری را بابت برق پرداخت نمایید.

کولر گازی 18000 ، یکی از بهترین مدل های کولر گازی است که مجهز به این فناوری هوشمند و جذاب می باشد وشما می توانید با خریدآن دنیایی جدید را با کولر گازی  تان تجربه کنید.