نحوه ی نگه داری کولر گازی در زمستان و تابستان

نحوه ی نگه داری کولر گازی در زمستان و تابستان

با نزدیک شدن فصل پاییز و کم رنگ تر شدن استفاده از کولر گازی باید مراقب سلامت کولر گازی خود نیز باشیم. درصورتیکه هنوز اقدام به خرید کولر گازی نکرده اید حتما برای ارزانترین قیمت کولر گازی بانه به نوین مارکت سری بزنید.

 

در پاییز به دلیل ریزش برگ ها و همچنین شروع باد باید مواظب باشیم که برگ ها داخل موتور کولر گازی نروند چون این برگ ها میتوانند در داخل موتور کولر گازی انباشته شوند و از کارایی کولر گازی شما بکاهد و این امر نیز موجب میشود مصرف انرژی برق شما بالا برود، همچنین این برگ ها میتواند موجب مرطوب شدن بیشتر موتور کولر گازی شما شود و موجب زنگ زدگی کولر گازی شما شود و اینکه این برگ ها با فاسد شدن میتوانند موجب ایجاد گاز های اسیدی شوند و موجب خوردگی لوله های مسی شود که این امر موجب میشود که گاز مبرد کولر گازی نشت کنند.

 

شما با دور انداختن برگ های داخل موتور کولر گازی میتوانید به طور چشم گیری در طول عمر بالاتر موتور کولر گازی خود نقش مثبت داشته باشید.

 

در فص زمستان نیز میتواند از کاور های مناسب استفاده کنید که موجب میشود زمانی که زمستان از کولر گازی استفاده نمیکنید ایمن باقی بماند، شما نباید از نایلون ها و پلاستیک برای پوشش کولر گازی خود استفاده کنید چون استفاده از نایلون و پلاستیک موجب میشود که بخار به وجود بیایید که این بخار موجب زنگ زدگی کولر گازی شما میشود.

 

در فصل تابستان قبل از استفاده از کولر گازی پیشنهاد میشود با باز کردن پیچ های محافظ موتور کولر گازی و پاک کردن آن از برگ درخت ها و یا هر جسمی که ممکن است با باد به داخل موتور کولر گازی رفته است خارج کنید و با استفاده از آب موتور کولر گازی خود را قشنگ بشورید که از گرد و خاک های داخل آن پاک شود، شما با انجام این کار میتوانید هم از کیفیت بهتری از کولر گازی خود استفاده کنید و هم طول عمر کولر گازی خود را بالا ببرید.