پرفروش ترین برند داکت اسپلیت

پرفروش ترین برند داکت اسپلیت

داکت اسپلیت برند ال جی، یکی از انواع رایج و پرطرفدار سیستم گرمایشی و سرمایشی است که به سبب خصوصیات و ویژگی‌هایی که به لحاظ ساختاری دارد، می‌تواند مزایای متنوعی را برای محیط‌های متفاوت به همراه آورد و هر ساله جز از پر فروش ترین برند های تولید کننده داکت اسپلیت بوده است.

همانطور که همه می دانیم محصولات ال جی ساخت کشور کره جنوبی بوده و مشتریان فعال زیادی را در سراسر دنیا دارد. تمامی دستگاه های تهویه مطبوع ال جی دارای برچسب انرژی A+ هستند که در استاندارد های جهانی جزو محصولات گرین و کم مصرف به شمار می رود.

از محصولات پر فروش این برند معتبر می توان به داکت اسپلیت اینورتر 24000 ال جی ، داکت اسپلیت ال جی ۳۶۰۰۰ ، داکت اسپلیت اینورتر 48000 سه فاز ال جی و داکت اسپلیت 60000 اشاره کرد که در ادامه به بررسی و مقایسه این توان ها می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با مشخصات فنی داکت اسپلیت ال جی اینورتر می توانید به صفحه داکت اسپلیت ال جی مراجعه کنید.

 

داکت اسپلیت اینورتر 24000 ال جی

داکت اسپلیت ال جی 24000، از انواع فول آپشن بوده که فول دی سی اینورتر (Full DC Inverter) در آن مد نظر قرار گرفته شده است. این توان، قدرت پوشش دهی مساحت 50 تا 80 مترمربع را دارد و می‌تواند برای محیط‌های مختلفی چون محل کار و یا خانه مورد استفاده قرار بگیرد. البته لازم است به فاکتور مساحت در رابطه با خانه یا محل کار خود توجه داشته باشد. با در نظر داشتن اینکه توان 24 هزار مجهز به سيستم Wifi و بلوتوث است، کاربرد آن به مراتب ساده‌تر خواهد بود. برای دریافت قیمت داکت اسپلیت ال جی 24000 به صفحه خرید داکت اسپلیت اینورتر 24000 ال جی مراجعه کنید.

این داکت اسپلیت تا 60% کاهش مصرف انرژی را حاصل نموده و از کیت کم مصرف T3-Kit و نیز پمپ درین با بازدهی بالا برخوردار است. رده انرژی A+، کويل آب گرم، ضد برفک (یخ زدایی) یا Defrost، مجهز به ورودی هوای تازه، عملکرد توربو در سرمایش و نیز کارکرد در مناطق گرم و معتدل T1 و T3 از دیگر ویژگی‌های مربوط به این داکت اسپلیت هستند.

 

داکت اسپلیت ال جی ۳۶۰۰۰

داکت اسپلیت اینورتر ال جی 36000 هم مانند توان 24000 آن، مجهز به تکنولوژی فول دی سی اینورتر (Full DC Inverter) بوده و قدرت پوشش دهی مساحت 100 تا 120 مترمربع را دارد. انواع اتصالات این توان از داکت اسپلیت ال جی، شامل اتصال به wifi و بلوتوث است‌. برای دریافت قیمت داکت اسپلیت ال جی 36000 می توانید به صفحه خرید داکت اسپلیت ال جی 36000 مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که بسیاری از قابلیت‌ها و ساختارهای مربوط به این داکت اسپلیت مانند انواع 24000 می‌باشد، به طوری که می‌توان ویژگی‌های مربوط به داکت اسپلیت 24000 را در رابطه با انواع 36000 هم مطرح نمود. در نتیجه با توجه به مساحت محیط مد نظر خود، می‌توانید یکی از این دو مورد را انتخاب کنید.

 

داکت اسپلیت اینورتر 48000 سه فاز ال جی

داکت اسپلیت ال جی 48000، خصوصیات و ویژگی‌های مشابهی با انواع قبلی دارد و به لحاظ تکنولوژی، از انواع اینورتر بوده که ظرفیت سرمایشی آن TON 4 می‌باشد. این نوع داکت اسپلیت ال جی، برای فضاهایی با مساحت 120 تا 150 مترمربع مناسب است؛ اما در هنگام خرید لازم است فاکتورهای مختلف مربوط به محیط هدف خود را در نظر بگیرید.

نوع اتصالات به wifi و یا بلوتوث در داکت اسپلیت اینورتر 48000 سه فاز ال جی ، مانند انواع 24 هزار و 36 هزار است. این دستگاه برای آب و هوای معتدل و حاره‌ای (گرم و مرطوب) مناسب می‌باشد. همچنین باید افزود که در این مدل هم قابلیت تصفیه هوا در نظر گرفته شده است و به این ترتیب هوای پاکی را به محیط داخلی هدایت می‌کند. برای کسب اطلاع از قیمت داکت اسپلیت ال جی 48000  به صفحه خرید داکت اسپلیت ال جی 48000 مراجعه کنید.

 از دیگر خصوصیات تکراری در مورد توان 48 هزار داکت اسپلیت ال جی، می‌توان به برچسب انرژی A+ و دیگر ویژگی‌‌های مربوط به کاهش مصرف انرژی، برخورداری کیت کم مصرف T3-Kit و نیز پمپ درین با بازدهی بالا، قابلیت نصب کویل آبگرم جهت گرمایش، قابلیت ضد برفک (یخ زدایی) یا Defrost موتور، مجهز به ورودی هوای تازه، عملکرد توربو در سرمایش و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

 

داکت اسپلیت ال جی 60000

داکت اسپلیت ال جی 60000، مانند نمونه‌های قبلی، از تکنولوژی فول دی سی اینورتر (Full DC Inverter) برخوردار است. این داکت اسپلیت توانایی مصرف حداقل برق ممکن را دارد و در عین حال کارکرد ایده‌آلی را ارائه می‌دهد. از داکت اسپلیت 60000 ال جی، می‌توانید برای پوشش دهی محیط‌هایی با مساحت 150 الی 170 مترمربع و دارای آب و هوای معتدل  بهره بگیرید. با توجه به فضای قابل پشتیبانی توسط داکت اسپلیت 60 هزار ال جی، در رابطه با حوزه کاربرد آن، می‌توان مراکز تجاری و ادارات را هم مطرح نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشخصات فنی و قیمت داکت اسپلیت ال جی 60000 به صفحه خرید داکت اسپلیت ال جی 60000 مراجعه کنید.

در ساختار داکت اسپلیت ال جی 60000 هم از فیلترهای مختلفی به منظور تصفیه هوا بهره گرفته شده است. به علاوه باید افزود که داکت اسپلیت مورد بحث، مانند توان‌های قبلی، دارای رده مصرفی انرژی A+ می‌باشد که همین موضوع سبب کم مصرف بودن آن در سیستم‌های تهویه هوای مطبوع شده است. قابلیت نصب کویل آبگرم جهت گرمایش میزان مصرف انرژی را تا حد قابل توجهی کاهش داده است. در مورد نوع اتصالات به wifi و یا بلوتوث در توان 60 هزار داکت اسپلیت ال جی هم باید گفت که مانند انواع 24 هزار، 36 هزار و 48 هزار است.


به طور کلی در رابطه با انواع توان‌های بررسی شده، می‌توان فاکتورهای مشابهی را مطرح نمود که هر کدام به شکل خاصی در کاربرد این داکت اسپلیت‌ها مطرح می‌شوند. به علاوه باید افزود که تمامی توان‌های ذکر شده از گارانتی 5 ساله برخوردار هستند. با این وجود، موثرترین عامل در گزینش داکت اسپلیت‌های مورد بحث، توجه به مساحت فضای مد نظر است. چرا که استفاده از داکت اسپلیت با قدرت پوشش دهی مساحت کم برای فضای بزرگ و یا بالعکس، می‌تواند سبب کاهش عملکرد سیستم شود.
 

خرید داکت اسپلیت ال جی بانه

فروشگاه اینترنتی نوین مارکت، با ارائه انواع خدمات در قالب، تضمین اصالت کالا و بازگشت وجه، تضمین کمترین قیمت در کل بازار، ارسال رایگان کالا تا درب منزل شما و نیز پنج سال گارانتی شرکتی معتبر، به شما این اطمینان را می‌دهد که کالای خریداری شده کاملا باکیفیت بوده و بهترین گزینه خرید شماست.

این فروشگاه با هدف ارائه انواع لوازم خانگی در خصوص سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، راه‌اندازی شده و دارای شش سال سابقه فروش داکت اسپلیت ال جی و دیگر برند های معتبر خارجی است. از این رو در صورتی که به دنبال خرید داکت اسپلیت از برندهای مطرحی چون داکت اسپلیت ال جی، داکت اسپلیت گری، داکت اسپلیت بوش ، داکت اسپلیت اجنرال و یا داکت اسپلیت  میتسوبیشی هستید، می‌توانید به سایت فروشگاهی نوین مارکت مراجعه کنید تا با پرداخت قیمت واقعی تعریف شده در بازار، تجربه یک خرید باکیفیت را از دست ندهید. برای اطلاع از قیمت روز به صفحه خرید داکت اسپلیت مراجعه کنید.