خرید کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل

خرید کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل

اگر علاقه مند هستید تا در فصول گرم و سرد سال دما متعادلی را برای محیط برقرار کنید، خرید کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

کولر گازی‌های ایستاده کوچک، تهویه‌هایی قوی و قدرتمند هستند که برای فعالیت در منازل و مکان‌های تجاری کوچک تغییر سایز داده‌اند. بنابراین می‌توانیم بگوییم کولر گازی‌های ایستاده کوچک از نظر مزیت و ویژگی هیچ تفاوتی با کولر گازی‌های ایستاده بزرگ ندارند. تنها تفاوت این دو تناسب سایز با مکانی است که قرار است تهویه در آن مورد استفاده قرار گیرد.

تهویه‌های ایستاده کوچک به دلیل دارا بودن یک سری آپشن‌های خاص و متمایز کننده توانسته‌اند خودشان را در دنیا رقابت به جایگاه دلخواه برسانند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که موجب افزایش خرید کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل شده‌اند به شرح زیر می‌باشند:

ظاهر زیبا و متمایز

در هنگام خریداری دستگاه تهویه برای استفاده در منازل و محیط‌های مسکونی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که مورد بررسی قرار می‌گیرد، ظاهر کولر گازی است.

مقایسه کولر گازی‌های ایستاده با دیگر تهویه‌های موجود در بازار به خوبی جذابیت بالا این دستگاه‌ها را به رخ می‌کشد.

قدرت فعالیت بالا

هنگامی که صحبت از قدرت بالا یک دستگاه می‌شود، منظور توانایی خنک سازی و گرم سازی دستگاه و همچنین میزان پرتاب آن می‌باشد. کولر گازی ایستاده کوچک به دلیل برخورداری از قدرت پرتابی بالای ده متر توانایی بیشتری در گرم سازی و خنک سازی محیط دارا می‌باشد.

توانایی آلودگی زدایی

از دیگر ویژگی‌هایی که باعث افزایش چند برابری خرید کولر گازی ایستاده کوچک برای منازل شده است، می‌توان به توانایی رفع گرد و غبارها، باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و بوهای بد ناشی از سوختگی و ماندگی مواد غذایی اشاره کرد.

مصرف برق بسیار اندک

کولر گازی‌های ایستاده همگی دارای مصرف برق کمتری نسبت به سایر تهویه‌های مورد استفاده هستند‌. برخورداری از برخی تکنولوژی‌های روز همچون نانو و اینورتر باعث شده است تا این دستگاه بتواند با مصرف برق کمتر قدرتمندتر از سایرین به فعالیت خود ادامه دهد.

تنظیم خودکار دما

کولر گازی‌های ایستاده کوچک نسل جدید همگی از حسگرهایی برخوردار هستند که ورود و خروج افراد را مورد بررسی قرار می‌دهند. و از این طریق باعث تنظیم خودکار دما در محیط‌های مسکونی می‌شود. می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایل مصرف برق کم این دستگاه وجود همین حسگرهای تشخیص دهنده ورود و خروج افراد می‌باشد.

پخش رایحه مناسب در فضا

این کولر گازی‌ها نه تنها بوهای بد موجود در محیط را به خود جذب می‌کند بلکه هر چند ساعت یک بار با پخش عصاره‌های خوشبو در محیط موجب افزایش بوهای خوش می‌شود.

در میان عصاره‌های خوشبو این دستگاه عصاره سیب از طرفداران بیشتری برخوردار است.

هزینه مناسب و باور نکردنی

کولر گازی‌های ایستاده کوچک معمولا نسبت به سایر برندهای موجود در بازار از قیمت مناسب‌تری برخوردار هستند. به همین دلیل طبیعی است اگر این تهویه‌ها مورد توجه خاص و عام قرار گیرند. و استقبال ویژه‌ای برای خرید آن‌ها صورت گیرد.

اگر قصد خرید کولر گازی ایستاده کوچک برای منازل را دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصان نوین مارکت در زمینه خرید تهویه‌های ایستاده استفاده کنید.