قیمت انواع داکت اسپلیت اینورتر در فروشگاه معتبر نوین مارکت

قیمت انواع داکت اسپلیت اینورتر در فروشگاه معتبر نوین مارکت

امروزه استفاده از داکت اسپلیت‌ها به علت بهره‌مندی این دستگاه‌ها از آخرین تکنولوژی انواع کولر گازی و همچنین دو‌منظوره بودنشان؛ به این معنی که می‌توانند جریان هوای سرد و گرم را تولید کنند افزایش پیدا کرده است. شما با تهیه یک داکت اسپلیت نیاز خود را به سایر لوازم گرمایشی و سرمایشی از بین می‌برید و می‌توانید در تمامی روزهای سرد و گرم سال از آن استفاده کنید.

 

 انواع داکت اسپلیت اینورتر

 

فروشگاه نوین مارکت با سابقه طولانی در فروش انواع داکت اسپلیت اینورتر به صورت آنلاین بهترین برندهای بازار را در سایت خود ارائه می‌کند. در فروشگاه نوین مارکت می‌توانید از ظرفیت 18000 تا 60000 داکت اسپلیت‌هایی را مشاهده کنید که می‌توانند مکان‌های مختلفی از 50 متر تا بیش از 250 متر را پوشش دهند. اگر که قصد تهیه داکت اسپلیت دارید و می‌خواهید در مورد برندهای موجود در بازار، ویژگی‌هایشان و قیمت آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

 

داکت اسپلیت‌های برند بوش

 

برند آلمانی بوش از بهترین برندهای داکت اسپلیت دنیا است که توانسته سهم قابل ‌توجهی از بازار این محصول را به خود اختصاص دهد. تمامی داکت اسپلیت‌های این برند از تکنولوژی اینورتر استفاده می‌کنند که می‌تواند تا اندازه زیادی مصرف برق دستگاه را کاهش دهد. از دیگر امکاناتی که در داکت اسپلیت‌های برند بوش مشاهده می‌شود می‌توان به قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث برای کنترل دستگاه، تصفیه هوا، فیلترهای قابل شست و شو و استفاده از گاز R410a اشاره کرد که علاوه بر سازگاری با محیط زیست باعث افزایش بازدهی دستگاه می‌شود. تمام محصولات برند بوش دارای برچسب انرژی A++  هستند.

 

داکت اسپلیت‌های برند گری

 

داکت اسپلیت‌های گری از محصولات پر فروش در بازار جهانی به شمار می‌روند و سهم بالای این برند از بازار اروپا نشان دهنده کیفیت بالای آن و رضایت مردم از این برند است. داکت اسپلیت‌های گری در کنار اینکه می‌توانند جریان هوای سرد و گرم را تولید کنند هوای محیط را هم از آلودگی‌های مختلف تصفیه می‌کنند. فیلترهای استفاده شده در این برند از جنس نانو و ضد قارچ و حساسیت تولید شده‌اند که قابل شست و شو و تعویض هستند تا عمر مفید دستگاه و کیفیت هوای تولید شده توسط آن افزایش پیدا کند. داکت اسپلیت‌های برند گری دارای برچسب انرژی رده A نیز هستند که نشان‌دهنده بازدهی بالا و مصرف پایین برق آن‌ها است.

 

داکت اسپلیت‌های برند ال جی

 

برند ال جی از برندهای نام‌آشنا در ایران است که داکت اسپلیت‌های با کیفیتی هم تولید می‌کند. دستگاه‌های تهویه هوای این برند با امکانات مدرنی هم مجهز شده‌اند که باعث شده است تا مشتریان زیادی پیدا کند. استفاده از سیستم تصفیه هوا، کنترل هوشمند و قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای و همچنین استفاده از فیلترهای قابل تعویض ارزش خرید بالایی را برای این محصول ایجاد کرده است. علاوه بر این داکت اسپلیت‌های ال جی به علت استفاده از تکنولوژی اینورتر و برچسب بازدهی انرژی A+ مصرف برق مناسبی نیز دارند که خیال مشتریان را از بابت قبض برقشان راحت می‌کند.

 

داکت اسپلیت‌های برند اجنرال

 

داکت اسپلیت‌های اجنرال محصول کشور ژاپن و مونتاژ تایلند است که با کیفیت بالایی که دارند از جمله بهترین دستگاه‌های تهویه هوای بازار به شمار می‌روند. قابلیت استفاده دو‌منظوره به عنوان سیستم گرمایش و سرمایش، تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای قابل شست و شو و ضد قارچ، استفاده از سیستم توربو برای تنظیم دمای محیط در کمترین زمان ممکن از مهم‌ترین قابلیت‌های داکت اسپلیت برند اجنرال است. در کنار این امکانات استفاده از تکنولوژی اینورتر و بهره‌مندی از برچسب انرژی A+ این محصول را به یک دستگاه مقرون به صرفه تبدیل کرده است.

 

داکت اسپلیت‌های برند میتسوبیشی الکتریک

 

میتسوبیشی الکتریک از دیگر شرکت‌های تولید کننده داکت اسپلیت است که محصولاتش در سالیان گذشته در ایران فروش خوبی داشته است. با تهیه داکت اسپلیت‌های میتسوبیشی می‌توانید در تمامی روزهای از قابلیت سرمایش و یا گرمایش آن استفاده کنید. این دستگاه‌ها به فیلترهای قابل شست و شوی نانو و ضد قارچ مجهز شده‌اند که می‌توانند هوایی پاک و سالم را در اختیارتان قرار دهند. تکنولوژی اینورتر در این داکت اسپلیت‌ها باعث شده است تا برچسب انرژی A++ به آن‌ها تعلق بگیرد و مصرف برق بسیار مناسبی داشته باشند.

 

داکت اسپلیت‌های برند سامسونگ

 

سامسونگ برندی است که در ایران بسیار شناخته شده است. داکت اسپلیت‌های سامسونگ با به‌کارگیری به‌روزترین امکاناتی که در بهترین داکت اسپلیت‌ها مشاهده می‌شود جایگاه ویژه‌ای در این بازار پیدا کرده‌اند. قابلیت تولید سرما و گرما در تمامی روزهای سال، اتصال از طریق بلوتوث، وای فای و یا گوشی‌های هوشمند در کنار امکاناتی مانند تصفیه هوا، استفاده از فیلترهای نانو، تکنولوژی اینورتر و برچسب انرژی A+ از جمله برجسته‌ترین ویژگی‌های داکت اسپلیت‌های سامسونگ هستند که می‌توانند نیازهای هر مکانی را پوشش دهند.

 

بهترین داکت اسپلیت‌های بازار را از نوین مارکت بخواهید!

 

فروشگاه آنلاین نوین مارکت معتبرترین برندهای داکت اسپلیت را در انواع ظرفیت‌ها به کاربران خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت نوین مارکت از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید تا با توجه به نیازهایتان و ویژگی‌های مکان موردنظر خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که تمامی کالاهای ارائه شده در نوین مارکت با ضمانت‌نامه معتبر شرکتی ارائه می‌شوند که تا 2 سال گارانتی تعویض و تا 3 سال هم خدمات پس از فروش رایگان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

از امکانات ارائه شده جذاب دیگر در نوین مارکت ارسال رایگان کالاها به سراسر ایران است. همچنین خریداران می‌توانند هزینه کالای خود را درب منزل و پس از اینکه از سلامت و اصالت کالا مطمئن شدند پرداخت کنند.