داکت اسپلیت اینورتر گری را بهتر بشناسیم

داکت اسپلیت اینورتر گری را بهتر بشناسیم

امروزه داکت اسپلیت‌ها به یکی از پرکاربردترین سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تبدیل شدن که توی اغلب محیط‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرن. با توجه به اینکه برند گری GREE در میان برندهای مطرح و قابل اعتماد قرار می‌گیره، تهیه داکت اسپلیت این برند می‌تونه خودش ضمانتی برای کیفیت و عملکرد خوب اون باشه.

ما در ادامه این پست از نوین مارکت، به توضیحات بیشتر در خصوص توان‌های پر فروش داکت اسپلیت گری اصل که شامل داکت اسپلیت 24000، داکت اسپلیت 36000، داکت اسپلیت 48000 و داکت اسپلیت 60000 هست، می پردازیم. به طوری که با شناخت خصوصیات و ویژگی‌های داکت اسپلیت‌های این برند، می‌تونین انتخاب مناسبی با توجه به محیط مد نظرتون داشته باشین.

اگر تمایل دارین که از قیمت داکت اسپلیت امریکایی گری  اطلاع بیابین و در رابطه با مشخصات فنی تمامی توان های آن اطلاعات ارزشمندی پیدا کنید حتما به صفحه خرید داکت اسپلیت گری مراجعه کنین.

 

داکت اسپلیت گری 24000

همونطور که از نام داکت اسپلیت گری 24000 پیداست، این داکت اسپلیت دارای ظرفیت گرمایش و سرمایش 24 هزار بوده و برای فضاهای 50 الی 80 مترمربع مناسب هست. از این رو می‌تونه در محیط‌هایی چون خانه و یا محل کار، مورد استفاده قرار بگیره. داکت اسپلیت 24000 برند گری، دارای محدوده کارکرد از -15 درجه الی +50 درجه سانتیگراد است.

در رابطه با سیستم مورد بحث، قابلیت‌ها و ویژگی‌های به خصوصی در نظر گرفته شده که سبب گسترش کاربرد اون در محیط‌های مختلف می‌شن. به طوری که طراحی جمع و جور در یونیت داخلی، عاملی برای امکان نصب اون در سقف‌های کاذب با ارتفاع کم شده. توان 24 هزار داکت اسپلیت گری، برای مناطق گرمسیری در ظرفیت‌های 24000 الی 60000 BTU مناسب هست.  اگر میخواین از قیمت داکت اسپلیت گری 24000 اطلاع پیدا کنین به صفحه خرید داکت اسپلیت گری 24000 مراجعه کنین.

به علاوه در رابطه با داکت اسپلیت‌های برند گری لازم به ذکره که سه نوع فشار استاتیکی کم، متوسط و بالا در طراحی و ساختار اون‌ها در نظر گرفته شده که توان 24000 در این سه نوع تعریف شده. فیلترهای داکت اسپلیت برند گری قابل شستشو هستن و همین موضوع سبب افزایش طول عمر و ماندگاری هر چه بیشتر اون‌ها شده‌. البته باید افزود که داکت اسپلیت گری در توان 24 هزار، از تکنولوژی اینورتر هم برخوردار است. دوس دارین  بدونین اصلا تفاوت موتور اینورتر و غیر اینورتر در داکت اسپلیت ها چیه ؟ به صفحه فرق داکت اسپلیت اینورتر با معمولی مراجعه کنین.

 

داکت اسپلیت گری 36000

توان 36000 از داکت اسپلیت چینی، توانایی پوشش دهی مساحت 100 تا 120 متر مربع رو داره. توان 36 هزار داکت اسپلیت این برند، همانند توان 24000، از تکنولوژی فول دی سی اینورتر (Full DC Inverter) برخوردار بوده و از جمله مدل‌هایی هست که در فشار استاتیکی متوسط و بالا تولید می‌شن. با توجه به محیط قابل پشتیبانی داکت اسپلیت گری 36000، می‌توان حوزه‌های کاربردی متنوعی رو برای استفاده از این داکت اسپلیت مطرح نمود. به طوری که در مراکز خرید، رستوران‌ها، ادارات، بانک‌ها و سالن‌های کوچک، امکان نصب و استفاده از توان 36000 داکت اسپلیت گری وجود داره. میخوای قیمت روز داکت اسپلیت گری 36000 رو بدونی؟ به صفحه خرید داکت اسپلیت گری 36000 یه سری بزن.

وجود فیلترهای مختلف در ساختار محصول مورد بحث، سبب شده تا تصفیه هوا صورت بگیره و به این ترتیب هوای پاکیزه به محیط وارد بشه. از اونجایی که توان 36 هزار داکت اسپلیت گری از فناوری اینورتر برخوردار هست، می‌تونه 30 تا 60 درصد توی مصرف برق صرفه جویی کنه و کمترین مصرف انرژی رو داشته باشه. برچسب مصرف انرزی برای وسایل تهیه مطبوع داکت اسپلیت آمریکایی A است.
 

داکت اسپلیت گری 48000

داکت اسپلیت گری در توان 48 هزار، با توجه به ظرفیت 48000 بی تی یو که داره، برای مساحت 150 تا 170 مترمربع، مناسب هست. از اونجایی که داکت کشی در این سیستم باید مخفی باشه، مکان‌هایی با سقف کاذب گزینه‌های بهتری هستن. رده مصرف انرژی توی داکت اسپلیت گری با توان 48 هزار، A هست و همین موضوع نشان از مصرف حداقل برق ممکن توسط این سیستم رو داره. کمپرسور داکت اسپلیت گری از انواع T3 تروپیکال هست که سبب عملکرد بالای اون در شرایط دمایی مختلف شده. قیمت داکت اسپلیت گری 48000

توجه در ساختار و متریال به کار گرفته شده در داکت اسپلیت مورد بحث، سبب شده تا این محصول در قالب یکی از باکیفیت‌ترین سیستم‌ها مطرح شود. همچنین استفاده از فیلترهای تصفيه هوا در این توان هم عاملی برای کیفیت و پاکیزگی هوای ورودی به محیط هست که مانند دیگر توان‌های داکت اسپلیت گری لحاظ شده.

 

داکت اسپلیت گری 60000

توان 60000 داکت اسپلیت گری، قدرت پشتیبانی از محیط‌های بالاتر از 170 مترمربع مساحت رو داره و همین موضوع سبب کاربرد اون برای فضاهای بزرگ شده تا بتونه شرایط دمایی رو تعدیل کنه. برخورداری از برچسب انرژی A در توان 60000 داکت اسپلیت گری، مانند توان‌های قبلی اون هست. تکنولوژی اینورتر (Inverter) در ساختار این داکت اسپلیت در نظر گرفته شده و به همین دلیل مصرف انرژی پایینی داره.

استفاده از فیلتر تصفیه جهت پاکسازی هوای در حال عبور، سبب شده تا کیفیت عملکردی بالایی به واسطه داکت اسپلیت مورد بحث حاصل بشه. ساختار بدنه داکت اسپلیت گری با توان 60000، بسیار مقاوم و ضدزنگ هست که این موضوع در قالب یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات مثبت این سیستم مطرح می‌شه. بیشتر بخوانید : برای کسب اطلاع از قیمت داکت اسپلیت 60000 به صفحه خرید  داکت اسپلیت 60000 مراجعه کنین.

با توجه به اونچه که تا اینجا در رابطه با هر یک از انواع توان‌های 24 هزار، 36 هزار، 48 هزار و 60 هزار داکت اسپلیت برند گری گفته شد، بیشترین فاکتوری که در تفاوت این سیستم‌ها قابل مطرح هست، مربوط به بحث مساحت تحت پشتیبانی و در نتیجه حوزه کاربری داکت اسپلیت‌های مورد بحث هست.

 

خرید داکت اسپلیت بانه

فروشگاه اینترنتی نوین مارکت، با ارائه انواع خدمات در قالب، تضمین اصالت کالا و بازگشت وجه، تضمین کمترین قیمت در کل بازار، ارسال رایگان کالا تا درب منزل شما و نیز پنج سال گارانتي شرکتی معتبر، به شما این اطمینان رو می‌ده که کالای خریداری شده کاملا باکیفیت بوده و بهترین گزینه خرید شماست.

این فروشگاه با هدف ارائه انواع لوازم خانگی در خصوص سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، راه‌اندازی شده. از این رو در صورتی که قصد خرید هر گونه سیستم گرمایشی و یا سرمایشی از برندهای مطرحی چون گری، هایسنس، ایوولی، مدیا و یا میتسوبیشی رو دارین، می‌توانین به سایت فروشگاهی نوین مارکت مراجعه کنین تا با پرداخت قیمت واقعی تعریف شده در بازار، تجربه یک خرید باکیفیت رو از دست ندین.