انواع کولر گازی ایستاده 60000 (مقایسه برندها)

انواع کولر گازی ایستاده 60000 (مقایسه برندها)

کولر گازی ایستاده یک محصول خانگی نیست و باید در مکان هایی با متراژ بزرگ و عمومی استفاده شود. دلیل اینکه نمی توان از این کولر برای خانه هایی با متراژ بالای استفاده کرد، مصرف بالای آنها و صدای زیاد فن است.

در محیط های خانگی معمولا افراد ترجیح می دهند که از مدل اسپلیت استفاده کنند. در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین کولر های گازی از نوع ایستاده و با توان مصرفی 60 هزار را بررسی کنیم و در نهایت راه خرید آنها را به شما نشان دهیم. همراه نوین مارکت باشید.

 

کولر گازی ایستاده چیست و چه کاربردی دارد؟

 

کولر های گازی بر اساس موقعیتی که نصب می شوند چند دسته هستند. مدل های اصلی شامل دیواری، پنجره ای و ایستاده می شوند. خود کولر های گازی ایستاده به دو نوع کولر گازی کوچک که همان پرتابل بوده و کولر گازی ایستاده بزرگ تقسیم می شوند.

اگر چنین مدل هایی دارای یونیت خارجی نیز باشند، قسمت دوم در پشت بام یا تراس خانه قرار خواهد گرفت. مدل های یک تکه پنل و کمپرسور یکپارچه دارند. در مدل های 2 تکه کندانسور و کمپرسور از یکدیگر جدا خواهند بود.

 

کاربرد کولرهای گازی ایستاده 60 هزار چیست؟

 

این کولر ها به دلیل اندازه و توان خود برای مکان های بزرگ کاربرد دارند. برای نمونه می توان آنها را در:

•    هتل ها

•    سالن های عمومی

•    فرودگاه ها

•    پاساژ ها

•    سالن های بزرگ

•    مسجد ها

•    و دیگر مکان های عمومی

استفاده کرد. این کولرهای برای مکان های بزرگ اقتصادی تر هستند و کارایی بیشتری نیز خواهند داشت. کولر های 60 هزار می توانند تا 130 متر مربع فضا طرفیت داشته باشند.

 

مزایا و معایب استفاده از کولر های گازی ایستاده چیست؟

 

در این قسمت مزایا و معایب چنین کولرهایی را بررسی میکنیم.

•    مزایا: طراحی چنین کولر هایی چشم نواز است و برای محیط های عمومی که طراحی داخلی آنها اهمیت زیادی دارد مناسب است. این کولر ها از تکنولوژی های پیشرفته و جدیدی برای تصفیه هوا و رطوبت سازی در در آن استفاده می کنند که یک مزیت مهم برای آنها به شمار می-رود.

•    معایب: نکته منفی آنها میزان مصرفشان است. مسلما آنها از مدلهای دیواری مصرف بیشتری دارند اما نسبت به کارایی مصرفشان توجیه می¬شود. راهکاری که برای این موضوع وجود دارد این است که شما محصولاتی با مصرف انرژی پایین و گرید استاندارد بالا مانند A و بالاتر از آن را تهیه کنید تا به مشکل برنخورید.

 

بهترین کولر گازی 60 هزار از چه برندی هستند؟

 

برندهای مختلفی هستند که چنین کولرهایی را با کیفیت بالا تولید می¬کنند. در ادامه هر کدام از آنها را به همراه ویژگیهایشان را معرفی خواهیم کرد تا مقایسه بهتری از هر کدام داشته باشید.

 

کولر گازی ایستاده میتسوبیشی 60000

کولر گازی بوش از کمپرسور اسکرال کوپلند بهره می¬برد که باعث می¬شود بتواند در شرایط آب¬وهوایی معتدل و حاره¬ای عملکرد خوبی از خود نشان بدهد.

کولر¬های بوش میتوانند از دمای منفی 15 درجه تا مثبت 54 درجه سانتی گراد کارایی داشته باشند که بهترین بازه عملکرد برای نوع کاربری این محصول است. بر اساس ادعای خود شرکت آنها تلاش می کنند که کمترین آسیب را برای محیط زیست داشته باشند.

به همین دلیل مصرف انرژی پایینی دارند و از گاز مبرد R410a برای محصولات خود استفاده می کنند که لایه ازون را تخریب نمی¬کند.

کولر 60 هزار بوش دارای گرید مصرفی A+ است. این محصول مجهز به فیلتر گردوغبار، ریموت کنترل، فیلتر ضد قارچ، سیستم راه اندازی خودکار و مکش 3 طرفه بوده که از مزیتهای آن به شما می رود.

 

کولر گازی ایستاده گری ۶۰۰۰۰

گری یک برند چینی است و کولر های آن در بازار از کیفیت خوبی برخوردار هستند. گاز مصرفی این کولر نیز مبرد R410a بوده که از این لحاظ توانسته استاندارد های جهانی را رعایت کند.

این کولر نیز از کمپرسور اسکرال بهره می¬برد که مورد مناسب و خوبی است. کولر گری می¬تواند در 4 جهت گردش هوا داشته باشد.

شاید تنها نکته منفی این کولر گرید مصرفی آن باشد که استاندارد B گرفته و احتمالا مصرف انرژی بیشتر نسبت به دیگر مدل¬ها خواهد داشت. این کولر دارای اینورتر نیست و همانند همه محصولات این دسته عملکرد همزمان گرمایشی و سرمایشی خواهد داشت.

 

کولر گازی ایستاده جنرال گلد 60000

مهم ترین مزیت اجنرال نسبت به دیگر مدل¬ها تولید صدای کم آن است. خریداران زیادی را می¬بینیم که از صدای فن کولر گازی ایستاده گله¬مند هستند و به¬همین خاطر قصد دارند سراغ مدل¬های دیگری بروند.

یک سیستم تهویه هوای معمولی 75 دسی¬بل و یک جارو برقی 80 دسی¬بل شدت صوتی دارد. درحالی که کولر اجنرال در حالت کند 61 دسی¬بل و حالت تند 72 دسی¬بل صدا تولید می¬کند که برای یک مکان عمومی 130 متری عدد بسیار خوبی است.

به طور کلی ظرفیت های 55 هزار به بالا دارای اینورتر نیستند و بدیهی است که در این مدل نیز شاهد آن نباشیم. این کولر نیز تمام استاندارد ها و تکنولوژی های تصفیه هوا که در مدل های پیشین گفتیم را داراست.

 

کولر گازی ایستاده جی پلاس 60000

جی هم همانند دیگر مدل ها از گاز مبرد R410a استفاده می¬کند. این کولر دارای گرید مصرفی A است و بنابراین مصرف پایینی دارد.

علاوه بر اینکه قابلیت اکو در آن باعث می شود که انرژی کمتر مصرف شود. این کولر¬های دارای قابلیت رطوبت زدایی هستند که به مود آن dry گفته می¬شود.

آنها به دمپر هایی قابل تنظیم مجهز هستند که با استفاده از آنها جهت باد تعیین خواهد شد. فیلتر دوگانه و قدرت پرتاب باد بالا از دیگر ویژگی¬های خاص این محصول است. آنها در آب وهوای معتدل به راحتی می¬توانند کار کنند و افت عملکرد نخواهند داشت.

 

کولرگازی مورد نظر خود را از کجا تهیه کنیم؟

 

شما می توانید تمامی مدل¬های معرفی¬شده را از فروشگاه¬های معتبر اینترنتی مانند نوین مارکت تهیه کنید. نوین مارکت با سابقه 6 ساله در زمینه لوازم خانگی در تلاش است بهترین خدمات ممکن را به مشتریان ارائه دهند. کالاهای این فروشگاه با قیمت واقعی، گارانتی و خدمات پس از فروش به¬دست خریداران خواهد رسید که تجربه ای لذت بخش از خرید برای آنها خواهد بود.

از ویژگیهای خوب نوین مارکت باید به تضمین عودت وجه، ارسال سریع، پرداخت هنگام تحویل و پشتیبانی تلفنی اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید کالا کافی است سری به وب سایت نوین مارکت بزنید.