آیا کولر گازی هوا بیرون را به داخل می‌آورد؟

آیا کولر گازی هوا بیرون را به داخل می‌آورد؟

یکی از مهم‌ترین سوالات چالش برانگیزی که توسط مصرف کنندگان کولر گازی پرسیده می‌شود این است که آیا این دسته کولرها هوا بیرون را به داخل می‌آورد یا خیر؟

در واقع افراد مصرف کننده نگران این هستند که نکند انتقال هوا بیرون به داخل محیط زمینه را برای آلودگی‌های تنفسی افراد فراهم کند.


اگر به کولر گازی های جدید نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این دستگاه‌ها با بهره گرفتن از سیستم‌های تصفیه کننده گرد و غبار و عوامل باکتریایی، قارچی و همچنین ویروسی از ورود عوامل بیماری زا به محیط جلوگیری می‌کنند. در واقع می‌توان گفت به وسیله این کولر گازی‌ها نه تنها هیچ هوایی از خارج به محیط وارد نمی‌گردد؛ بلکه هوا موجود نیز تمیز سازی می‌شود.

متاسفانه کولر گازی‌های قدیمی‌تر به دلیل عدم برخورداری از سیستم‌های تصفیه کننده و همچنین وارد کردن هوا بیرون به داخل موجب نارضایتی افراد شده‌اند. اما خوشبختانه داکت اسپلیت‌های امروزی به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که برای فعالیت کردن هیچ هوایی را از خارج به محیط وارد نمی‌کنند. بلکه از طریق فعالیت باعث تغییر دما هوا موجود در محیط می‌شوند.

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما می‌توان گفت یکی از دلایلی که باعث می‌گردد کولر گازی‌ها عمر بالاتری داشته باشند، همین عدم ورود هوا از خارج به داخل می‌باشد.

سپاس که همراه فروشگاه اینترنتی نوین مارکت بانه بودید.